Foto bij 30

Heeey !!
nog een stukjee :3

Als ik wakker word ren ik hyper door mijn kamer opzoek naar mijn spullen, ik zou worden opgehaald door iemand van de.. de?.. de Orde van de Feniks! Dat was het…
Ik zou Georg- De Weasleys weer zien! ‘
Volgens George was er nog een bekende, maar hij wilde niet zeggen wie.. En Harry en Hermelien waren er natuurkijk. Het gerucht ging dat Harry geschorst was, De Orde zou hem vanavond ophalen scheen het. ‘BLAIREEE, ZE IS ER!’ zoor ik mijn moeders stem. Ze? Het is dus een vrouw.
Snel pak ik mijn handtas, mijn koffers stonden al beneden.
Ik ren de trap af. ‘dat kan ook wat zachter Blaire, je bent geen olifant’ zucht mijn moeder.
Ik grinnik. De vrouw die me kwam ophalen had kauwgom roze haar. neus van vrouw die veranderd opeens in een slurf. Ik begin te lachen. Mijn moeder schrikt maar grinnikt dan ook even. Toen ze weer normaal werd stak ze haar hand uit ‘Nymphadora tonks, zeg maar Tonks.’ En ze glimlacht naar me. ‘Blaire Windows’ schud ik haar hand. ‘weet ik, dochter van Sirius is het niet?’. ‘Klopt’. ‘wel dan ben je mijn nichtje!’ zegt ze enthousiast. ‘echt? Wel oké leuk!’ dan draait Toks zich om ‘Marie’ zegt ze vriendelijk en ze geeft mijn moeder een knuffel. Tonks pakt een klokje en kijkt ernaar. ‘O, we moeten echt gaan, leuk je weer gezien te hebben Marie!’. Mijn moeder glimlacht en knikt even. ‘Dag mam. ‘dag lieverd’ en ik geef haar nog een knuffel. ‘kun je vliegen?’ vraagt Toks. ‘uhu’. En ze geeft me een bezem aan.
Mijn koffer maakt Tonks klein met een spreuk en doet ze in haar zak. ‘daar gaan we!’ en ik stap op en zet af, meteen schiet ik de lucht in. Toks vliegt voor me uit zodat ik haar kan volgen. Als we langs de big ban vliegen kijk ik mijn ogen uit. Al die lichtjes kun je goed zien, het is nog vroeg en dus donker. Als ik voor me kijk zie ik dat Toks al een stuk veder is. Snel leun ik naar voren en ik voel de wind suizen langs mijn oren. Opeens daalt Tonks boven een woonwijk. Als we weer op de grond staan vraag ik ‘is het hier?’ en ik trek een wenkbrauw op. ‘uhu’. En ze loopt veder, gaat tussen nummer 11, en 13 staan. Dan begint het gebouw opeens hevig te trillen. Als ik goed kijk zie ik dat er een nummer 12 verschijnt.

Reageer (4)

  • xmoongirlx

    kudooo

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    Gaaf!
    Leuk dat George en Blaire elkaar leuk vinden, maar Harry past beter bij Blaire!
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • IHaveNoLife

    snel verderr

    1 decennium geleden
  • xEvax

    oeeh het wordt gezellig daar ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen