8
Ik zag dat Harry met zijn hoofd op Niall zijn schouder lag, en zijn ogen waren niet meer open. "Oh, is hij zo moe." zei ik tegen Niall die wel nog wakker was. "Ja." antwoorde Niall kort.
"Maak hem maar wakker de jongens hebben net gestuurd dat ze er bijna zijn. "Geef eens mijn glas water." zei Niall verdacht.
"Ok, hier." Niall nam het glas aan en goot wat over Harry. Die onmiddelijk wakker schoot. "Wat, ahh shit. Niall meen je dit." zei Harry. "Ik moest je nog terug nemen van 2 maanden geleden met de slagroom weet je nog." zei Niall.
"Ik had toch sorry gezegd." zei Harry. "Ja, maar daar laat ik het echt niet bij hoor." zei Niall. "Ok gedraag jull-" en ik werd onderbroken door de bel die ging. Ik liep naar de deur en deed open.
"LIAM, LOUIS, ZAYN!" riep ik. "YARDÉNA!" riepen ze in koor. En gaven mij allemaal een knuffel. Louis liep als eerste binnen "Wow Harry zweet jij zo of wat heb je uitgestoken?" vroeg Louis terwijl hij in de slappe lach zat. "De kindjes hebben gespeeld, Niall moest blijkbaar nog wraak nemen op Harry." antwoorde ik in Harry zijn plaats.
"Inderdaad." zei Niall met een big smile. "Als ik niet op jullie let gaat er ook vanalles mis hé." zie Liam met een lach. "Het is goed Li, ik hou ze wel in de gaten." zei ik en knipoogde naar hem.
"Ja daarom dat je je been verbrand hé." zei Harry terug. "Wat is er gebeurt?" vroeg Liam bezorgd. "Niets speciaal, ik had gewoon mijn haardroger even neergelegd op de grond en zat even te dagdromen, maar hij stond nog aan." zei ik.
"Wel die jongen moet wel mooi en leuk zijn als je aan hem denkt." zei Liam terug. "Wat?." vroeg ik geschrokken. "Omdat je dagdroomde, het was vast over een jongen." Zei Liam. "Wel,... Euhm kom we vertrekken naar Nandos." zei ik terwijl ik verlegen naar de grond keek.
Ik voelde dat de jongens me aanstaarde dus nam ik mijn jas en ging al naar de auto. "Meisjes hé." hoorde ik ze zeggen. Ik draaide me even om en zag Niall kijken met een iets wat verdrietige blik.
De jongens stapte in de auto behalve Niall die even bleef staan. "Wat is er." vroeg ik. "Wie is de jongen waaraan je denkt?" vroeg Niall wat sip. "Niall, is dat belangerijk jullie zijn de enigste belangerijke jongens in mijn leven dus maak je geen zorgen." zei ik geruststellend en blij tergelijkertijd.
Niall geeft om mij zou hij op mij zijn vroeg ik me af. "Ik wil gewoon niet dat iemand je kwetst, en die jongen mag gelukkig zijn met zo iemand zoals jou." Ik zucht even en keek dan naar Niall. "Niall ik denk dat er iets is dat ik je moet vertellen." zei ik heel serieus. Niall keek omhoog en zijn ogen vonden de mijne.
Reageer (2)
TELL HIM DAMN GOD -_-
1 decennium geledenTELL HIM
1 decennium geleden