7
Daar stond Niall naakt en nog nat. Hj had wel een handdoek rond zijn middel. Ik keek even naar hem en bleef even staren naar zijn sixpack.
"Moest jij je haardroger niet hebben." zei Niall lachend. "Euhm, ja juist, natuurlijk." ik nam mijn haardroger en ging zo snel mogelijk uit de badkamer. Ik liep naar mijn kamer leunde tegen mijn muur en gleed langzaam naar beneden tot ik neer zat.
"Wat een lijf." fluisterde ik tegen mezelf. Ik plugde mijn haardroger in het stopcontact en begon mijn haar te drogen. Ik was nog altijd aan het denken wat er daarnet in de badkamer was gebeurt. Ik bleef ondertussen blazen met de haardroger die ik even op de grond had gelegd, ik voelde mijn been warm worden en even verliet een kreet mijn mond. "Auw." riep ik. Ik hoorde Harry naar mijn kamer lopen.
"Wat is er gebeurt, alles goed?" vroeg Harry meteen. "Ik was even niet aan het opletten en verbrandde mijn been met de haardroger." vertelde ik. "Lomp, kom naar de badkamer even je been met water onderdompelen. Harry klopte op de deur en Niall deed al open.
"Ze heeft haar been verbrand laat het bad een beetje vullen met koud water." zei Harry tegen Niall. Niall deed dat onmiddelijk. Terwijl ik nog naar hem keek. Hij had zijn broek al aan, maar zijn T-shirt nog niet. Ik bleef kijken en was net op het puntje van kwijlen.
"Het is klaar steek je been er maar in." zei Niall en hielp me. "Niall trek je shirt even aan, haar ogen kunnen daar nog niet goed tegen." zei Harry. "Mijn ogen kunnen daar zeer goed tegen, zeker tegen zoiets." zei ik.
Dan begon ik te blozen omdat ik besefte wat ik net zei. Niall schonk me een glimlach en trok even snel zij T-shirt aan. "Fack you." Fluisterde ik zo stil mogelijk tegen Harry. "Kzie je ook graag." antwoord Harry. Hij wreef met een waslap over mijn been en dat voelde heel goed.
"Het is goed, het doet geen pijn meer." zei ik tegen Harry. "Ok, niet meer zo lomp zijn" zei Harry tegen me. "Jij moet braaf zijn tegen mij cupcake." En ik schoot in de lach. "Ik ben geen cupcake." zei Harry op een schattige manier.
Ik nam mijn gsm en toonde foto's uit one way or another. "Geen cupcake, hé." voegde ik eraan toe. "Ok tis goed. Waarom heb je die op je gsm." vroeg Harry. "Ik moet toch foto's van mijn broertje hebben hé." zei ik en lachte eens lief naar hem.
"Ja ok, kom we gaan terug naar de living. De jongens komen zo meteen." Ik stelde me recht en ging samen met Harry en Niall naar de living. "Zet jullie dan neem ik wat drinken." Zei ik.
En liep naar de keuken. Ondertussen ging ik ook de bedjes gaan maken en ging dan terug naar de living met 3 glazen. Toen ik terug kwam schoot ik in de lach.
Dit is het laatste stukje voor vandaag. Morgen is het terug school Tijdens de week ga ik maar 1 stukje per dag plaatsen. Het kan zijn dat er eens 2 komen, want ik heb al 12 stukjes op voorhand geschreven. LOVE JULLIE! <3
Reageer (3)
Whahah, snel veder
1 decennium geledenHAHHAHAHHAhhah Love it (;
1 decennium geledenIK HAD GELIJK. Of njaa bijna. Snel verder.
1 decennium geleden