Foto bij 6

De volgende morgen werd ik wakker. Niall zijn armen waren rond mij gebonden en ik kon eigenlijk niet weg. Even later draaide Niall hem, en ik stapt voorzichtig uit bed.
Ik ging naar de badkamer en nam een lekker ontspannend bad. Net toen ik in bad lag ging de deur open. "AAAH, ooit al van kloppen gehoord?!" zei ik tegen Niall. "Ik kan toch niets zien door al dat schuim." zei Niall met een knipoog. "Grappig hoor." zei ik. "Goedemorgen schoonheid." zei Harry lachend die ondertussen ook wakker was.
"Eruit." riep ik. "Was jullie straks ik zal me haasten, oke?"
"Inorde prinsess." zei Niall. Niall ging terug weg en Harry ging juist de deur dichtdoen. "Ow, meneer Styles, keer maar terug." zei ik.
"Wat?" vroeg Harry verward. "Je vertelt Niall niks he! Maar dan ook niks." fluisterde ik. "Nee nee." zei hij onovertuigend. "Harry kmeen het." riep ik. "Ja het is goed." zei hij.
Harry sloot de deur en ik legde mijn hoofd terug neer. Niet wetende dat Niall nog achter Harry aan de deur stond. "Over wat ging dat?" vroeg Niall.
"Niets hoor." zei Harry die even geschrokken was. "Komaan Bro mij kan je alles zeggen." zei Niall met een pruillipje. "Nee ik heb het haar beloofd, ik zeg je niks. Laten we nu gewoon ontbijten ok?" Harry en Niall gingen naar beneden en namen een ontbijt.
Ik droogde me af deed mijn kleren aan en bond een handdoek rond mijn haren. "Mooie haarstijl, nieuw ?" vroeg Niall. "Grappig hoor." zei ik. "Wat gaan we vandaag doen?" vroeg Harry.
"De jongens gingen komen, en dan gingen we vanmiddag naar Nando's." zei ik. "JAAA!" riep Niall blij. Ik en Harry keken elkaar even aan en schoten in de lach. "Komt Jessica ook?" vroeg Harry. "Nee ze kan niet, ze moet naar de tandarts."
"Oh, ok" antwoorde Harry. "Ik ga mij eerst klaarmaken, goed?" vroeg Harry. "Ja doe maar." zei Niall.
"Is het goed als ik even tv kijk. Mullingar moet spelen vandaag." "Ja doe maar, je weet hoe de tv werkt hé, ik ruim hier even op." zei ik vriendelijk. "Dankje." zei Niall en gaf me een kus op mijn kaak. Ik hoorde Niall vaak roepen en vloeken.
"JE LEEFT JE WEL HEEL ERG IN HE!" riep ik even naar Niall die in de living zat. "Sorry, ze konden mooie goals maken en doen het niet." Harry kwam naar beneden en gaf me een knuffel.
"Nog iets gehoord of gelezen over gisteren?" vroeg hij terwijl hij me recht in de ogen keek. "Er staat niets in de krant dus dat is een goed teken." antwoorde ik. "Dat is goed, Niall ga jij je wassen?" Zei Harry.
"Ja." zei Niall terwijl hij de tv uitzette. Niall zat in de douche, en ik had mijn haardroger nodig. Ik klopte op de deur. "Ja?" vroeg Niall. "Mag ik even binnnen, ik heb mijn haardroger nodig." antwoorde ik terug. "Ja kom maar binnen." zei hij.
Ik opende de deur....

Reageer (3)

  • Chasing1D

    OMG Je moet nu verder! :D :D

    1 decennium geleden
  • Mursal1xD

    Whahaha ;D
    Nialler :D
    Snel veder xx

    1 decennium geleden
  • CEHoran

    En daar stond Niall naakt. XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen