Foto bij 5

"Filmpje kijken?" vroeg ik. "Ja is goed." zei Niall.
"Ok, ik ga eerst mijn pyjama aandoen en wat om te eten pakken."
Ik liep snel even naar mijn kamer en trok mijn pyjama aan. Ging dan naar de keuken, vulde een schaaltje met chips nam 2 glazen en vulde ze met cola en liep terug naar Niall.
"Welke film wil je zien?" vroeg Niall die ondertussen ook zijn pyjama aanhad. "Wat dacht je van een romantische komedie?" vroeg ik even onzeker. "Ja, welke had je in gedachten?" vroeg Niall
"27 dresses?" zei ik terwijl ik hem uit de kast nam. "Ok." zei Niall met zijn mond vol chips.
De film zat in en ik ging in de zetel naast Niall zitten, nam even een slok van mijn cola en nam een chipje. Niall sloeg zijn arm over me heen en ik nam een dekentje dat ik over mij legde.
"Wil je er ook onder?" vroeg ik aan Niall. "Als ik mag, heel graag zelf." zei Niall. "Natuurlijk." En ik sloeg het dekentje over Niall. Hij kwam dichter tegen mij aanzitten. En ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
Niall wreef over mijn arm. "Gaat het?" vroeg hij even aan mij. "Ja, alles inorde." zei ik en stak mijn duim in de lucht. De film was naar het einde aan het gaan en ik werd moe.
Ik had hem al een aantal keer gezien en voelde mijn ogen toevallen. Ik werd wakker door de deur die open ging. Ik lag ondertussen met mijn hoofd op Niall zijn schoot die terwijl in mijn haar wreef. "Je bent wakker." zei Niall stil. "Ja." zei ik terwijl ik in mijn ogen wreef.
"Sorry, ik wou je niet wakker maken." zei Harry. "Geeft niet gaan we naar bed?" vroeg ik met een toch wat bevelende toon. "Ok." zeiden de jongens. "Ik ga eerst mijn tanden poesten." zei ik. " Wij gaan al naar bed."
Ik kwam uit de badkamer en ging naar mijn kamer waar ik Niall zag liggen in mijn bed. Zijn ogen waren toe. Ik ging naar Harry zijn kamer.
"Waarom ligt Niall in mijn bed?" vroeg ik. "Hij wou nog met je praten over vanavond, maar zal inslaap gevallen zijn." zij Harry iets te blij. "Waarom ben jij zo gelukkig?" vroeg ik.
"Denk je dat ik dom ben? Ik zie ook wel dat je hem leuk vindt." zei Harry. "Nee, jij kan dit niet weten!" zei ik.
"Ok, ok. Jessica was aan het vertellen in de auto en ze floepte het eruit." zei hij. "Dat meen je niet, ze had beloofd om te zwijgen." zei ik teleurgesteld.
"Ze kan er niet aan doen je weet dat ze een babbelkous is."
"Ja, dat is waar maar nu is het wel awkward." zei ik. "Stel je niet zo aan en ga gewoon bij hem gaan liggen." zei Harry. "Ok." zei ik. En verliet Harry zijn kamer om vervolgens in mijn bed te kruipen naast Niall.

Reageer (5)

  • BoTomlinson

    Awww zo lief :D

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    aaaw harry zo schattig hoe hij tegen zijn little sisterke doet :)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Awww (: Same als ClaireEllie hahahaha :P

    1 decennium geleden
  • CEHoran

    "Stel je niet zo aan en ga gewoon bij hem gaan liggen." zei Harry.
    Lol, ik had allang in dat bed gelegen.

    1 decennium geleden
  • Mursal1xD

    Whahahhaah Harry ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen