4
"Geen idee, maar ik bedenk wel iets." zei Liam. "Ik dacht wel dat je al een oplossing had hoor." Zei Niall.
"Niall trek het je niet zo aan, het komt allemaal goed." zei Louis bezorgd.
"Nee het komt niet goed, de media gaat haar niet met gerust laten, en dit is mijn schuld! Die grap was mijn idee en ik weet dat ze podium vrees heeft en zeker met zo'n groot publiek! Ik had dit niet mogen doen ik had het kunnen vermijden ze is mijn beste vriendin en dan doe ik haar dit aan!" riep Niall boos.
"Niall kalmeer wat hier is een glaasje water." zei mijn mama terwijl ze met een glaasje water afkwam." Niall zat voorover gebogen met zijn handen in zijn haar. Een traan verliet zijn oog.
Ik zat aandachtig door mijn sleutelgat te kijken en wou mij rechtstellen, ik nam mijn klink vast en trok mij recht op dat moment ging de deur open en viel ik voorover recht op de grond.
Niall keek geschrokken naar mij. Zijn mooie blauwe ogen die nu vol stonden met water staarden mij aan.
"Heb je alles gehoord?" vroeg Niall aan mij. "Ja." zei ik verlegen. "Kom." zei Niall.
Ik stelde me recht en liep naar Niall. Ik liet me naast hem ploffen in de zetel.
"Sorry." zei Niall. Ik staarde gewoon naar hem zonder iets te zeggen.
"Dus wij gaan eens naar huis, het was een lange en vermoeiende dag." zei Liam
"Tot morgen." zei Zayn
Niet veel later waren Louis, Liam en Zayn naar huis. "Ik ga Jessica naar huis voeren." zei Harry.
"Ok tot straks." zei ik. "Ik heb afgesproken met papa om te gaan eten op restaurant en we komen niet terug naar huis, we blijven slapen op hotel omdat er morgen een vergadering is in de buurt van het hotel."
"Wanneer kom je dan terug?" vroeg Harry. "Overmorgen ben ik terug bij jullie, Harry let goed op je zus en help haar. Ik hou het nieuws in de gaten en bel wel eens met de televisiestations dat ze over vanavond niets meer moeten vertellen, zodat de boekjes ook niets kunnen publiceren. Niall jij moet in deze toestand niet naar huis rijden blijf hier maar slapen, ik heb de logeerkamer al klaar gemaakt." zei mijn moeder.
"Ik let altijd goed op mijn kleine zus." zei Harry fier. "Ik zal ook op haar letten." zei Niall.
"Dankje jongens, kindjes mama en papa zijn snel terug tot overmorgen."
"Bye." zei ik terwijl ik afscheid nam. Harry vertrok ook met Jessica naar haar huis.
Daar zaten ik en Niall dan alleen. "Ik heb wel geen pyjama mee." zei Niall om de stilte te verbreken.
"Ik geef je wel iets van Harry." zei ik en liep naar Harry zijn kamer. Ik liep terug naar Niall en kreeg een sms.
"Het is Harry hij staat in de file en denkt dat hij er zeker 2 uur gaat over doen." zei ik tegen Niall.
"Ow, wat gaan we ondertussen doen?" vroeg Niall.
Reageer (2)
Ooohh....
1 decennium geledenOhhnn! Wat gaan ze doen? DOMME DINGEN DOEN natuurlijk haha
1 decennium geleden