3
"Maak je geen zorgen, het zal wel niet op tv komen of in elk boekje staan." zei Jessica geruststellend.
Toch was ik bang ik wist dat het ergens ging staan waren het geen tientallen filmpjes op youtube dan ging het zeker wel in een magazine staan, mensen gingen me aanstaren op straat.
Even dacht ik dat mijn leven voorbij was. Toen hoorde ik Harry praten als afsluiter van het concert.
"Ik zou het heel leuk vinden moesten jullie de filmpjes van mijn zus niet op youtube zetten, want als dat in de media komt zal ze niet meer buiten willen komen." zei Harry tegen de fans. "Wat lief van hem." zei Jess. "Hij is gewoon de beste broer." zeg ik overtuigend.
"Kom kindjes naar huis." zei Louis. Niall kwam naar mij en nam me op.
"Wat doe je nu, ik kan wel stappen hoor." zei ik verlegen. "Ik wil geen risico nemen, of je het nu wilt of niet ik draag je naar de auto." zei Niall.
"Je moet luisteren naar Niall, sis." zei Harry met een knipoog. Ik begon te blozen.
Toen ik in de auto zat luisterde we naar de radio. Het was net Kiss You op de radio dus zat ik volop mee te zingen samen met de jongens.
*Dit was One Direction met hun hit Kiss You* De jongens begonnen te fangirlen en schoten dan allemaal in de lach.
"Shhtt hij gaat iets vertellen over jullie." zei ik. *Vanavond had One Direction een optreden in de O2 Arena in Londen tijdens de welbekende twitter questions hebben de jongens een grap uitgehaald, omdat de zus van Harry aanwezig was in de zaal.....* "Het gaat niet over ons maar over jou." zei Liam. "Oh nee!" een traan rolde over mijn wang, ik keek naar Harry die ondertussen langs de kant reed.
De radiopresentator vertelde alles over wat er gebeurt was alsof hij er zelf bij was. Wat ook zo bleek te zijn.
"Moest die pipo nou echt vanavond aanwezig zijn!" zei Zayn kwaad. Harry en Liam waren mij ondertussen aan het troosten.
"Rij gewoon naar huis alsjeblieft." zei ik snikkend. "Natuurlijk." antwoorde Harry.
Na 5 minuten kwamen we thuis aan. Ik liep naar binnen en stormde naar mijn kamer. "Schat, wacht!" riep mijn mama nog.
"Oh, mijn lieverd. Ik heb het al gehoord het was al op tv." zei mijn mama tegen Harry. Dit maakte mij nog meer verdrietig. "Yardéna doe open." hoorde ik Jessica zeggen aan de andere kant van de deur.
"Nee! Ik blijf hier nog liever wegrotten!" Riep ik terug. Ik hoorde Jessica naar de living stappen en luisterde aandachtig naar wat ze zei. "Wat kunnen we doen het nieuws is al overal in de media verspreid, ze was hier bang voor en nu gebeurt het nog ook." zei ze.
"We moeten dit oplossen." zei Liam zelfverzekerd. "Wat ben je van plan?" vroegen de anderen.
Reageer (4)
Wat bedoel je ?
1 decennium geledenHoezo een dramaqueen?
1 decennium geledenAaaahe Nialler
1 decennium geledenSnel veder xx
Ouuuhhnnnn (: Snel snel heeeeeeeeeeeeel snel verder!
1 decennium geleden