Foto bij 2

Jessica keek naar me en zag dat ik rood werd. Ik las de tweet nog eens.
*Ik weet dat Yardéna hier is, ze zou op het podium moeten komen en zingen voor ons.*
Op dat moment zei Harry "Niall wil je mijn zusje uit het publiek halen." Ik keek naar Niall en schudde van nee.
Maar voor ik het wist had Niall mij hand vast en stond ik al snel op het podium.
Ik keek even naar het publiek en voelde me al snel misselijk. Op dat moment voelde ik 2 armen rond mijn middel, en mijn voeten gingen van de grond. Het was Harry die me ronddraaide.
Het publiek ging wild en ik zag de flitsen van alle foto's die werden gemaakt. "Sorry." fluisterde Harry in mijn oor.
Ik keek om en zag Josh lachen. Mijn gezichtuitdrukking veranderde. "Wat is die tweet van jullie!" riep ik.
De zaal werd stil. Ik keek even en lachte. "ZINGEN ZINGEN!" klonk er over de hele zaal.
"Je kan zo mooi zingen." zei een meisje uit het publiek. Liam had haar even de micro gegeven.
De zaal ging uit de bol.
"Het ziet er naar uit dat je even moet zingen." zei Louis. "Wat hoe weten jullie dat ik zing?" vroeg ik aan het publiek.
"Het zijn directioners, ze weten alles." zei Niall. "En Josh plaatste een filmpje op keek." zei Sandy.
"Josh, stout!" zei ik lachend.
Toen begon ik samen met de jongens I'm Yours te zingen.
Nu zag ik geen flitsen meer, maar wist ik dat er gefilmd werd. Ik voelde me niet goed, en toen werd alles zwart.
"Yardéna, Yardéna!" was het enige dat ik hoorde. Ik opende mijn ogen en zag 6 hoofden boven mij.
Niall, Harry, Liam, Louis, Zayn en Jessica. "WAT IS ER GEBEURT!" hoorde ik Paul zeggen die stormend binnenkwam. "Ze is die druk niet gewend." zei Harry.
"Het spijt me." zei ik tegen Paul. "Het is niets meisje, rust maar wat." zei hij bezorgd.
"Jongens jullie moeten wel terug op het podium, luister maar naar het gegil." zei Paul
"Ok kom, zusje ik hou van je, blijf nu even liggen en rust wat. Het concert is bijna gedaan en dan breng ik jullie naar huis." zei Harry.
Ik knikte en gaf een glimlach naar Jessica. "Sorry." zei ik tegen haar zonder dat er geluid uit mijn mond kwam.
"Het geeft niet lieverd, dat gebeurt wel eens. Maar ik ben trots dat je op het podium ging." zei Jessica terwijl ze over mijn hoofd wreef.
"Trouwens Niall heeft je naar hier gedragen. Hij was super bezorgd en bracht je direct naar hier en legde wat ijs op je hoofd." wist Jessica me te vertellen. "Echt wat lief."
"Je zal het morgen wel op youtube zien." zei Jess en proetse het uit van lachen.
Ik keek even geschrokken naar haar. "Oh nee dat meen je niet, dit komt overal in de media." zei ik bang.

Reageer (4)

  • yardenaH

    Nee Yardéna en Niall hebben nog niets samen, ze zijn gewoon beste vrienden. Maar Yardéna is wel verliefd op Niall. En misschien word het wel iets maar daarvoor met je verder lezen ;)

    1 decennium geleden
  • Mursal1xD

    Snel veder xx
    Maar even een vraagje: hebben Yardenéna en Niall al iets samen?

    1 decennium geleden
  • CEHoran

    Sweet. Snel verder.

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Ouuhhhn! Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen