<3 be my girl
aaah, een sneeuwbal belande vlak voor de voeten van een groepje meisjes op een bankje. Vlug verstopte een jongen zich achter zijn vrienden, hij grijnsde. Eline,een van de meisjes, zocht naar de dader maar vond hem niet. phuh als die op ons was gekomen... Hanne maakte haar zin niet af maar haar vriendinnen wisten wat ze bedoelde. De jongen zou een sneeuwbal terugkrijgen,recht in zijn gezicht...
Aaah,opnieuw spatte een sneeuwbal uiteen voor hun voeten. Deze keer was hij nog dichter bij dan ervoor. Dezelfde jongen als daarnet verstopte zich weer achter zijn vrienden alweer een sneeuwbal makend. Eline gilde.. shit ,kom we gaan naar binnen we worden bekogeld! Haar vriendinnen lachten, komaan er is nog niks op ons beland en we zitten in de zon,calm down darling!
Maar nee straks beland er wel een op ons en dat wil ik niet! pruilde Eline
Hup daar vloog een derde sneeuwbal door de lucht! Maar dit keer hadden de meisjes gezien wie de dader was... Het was een van de jongens die bij het groepje verderop stonden. EN het was toevallig diegene op wie Eline een heel klein beetje heel veel verliefd was.. Allez Eline die is op u,komaan hij wil de hele tijd u aandacht trekken! Ma kweetniet misschien gewoon als vrienden? Hahhaha Hanne lachte, ik wist dat je dat ging zeggen! Nu lachte Eline ook maar ze bleef toch wat aarzelen...
Eej komaan we gaan hem terugpakken, maak ook eens een sneeuwbal! Hanne gniffelde al bij het vooruitzicht eeen sneeuwbal in een jongen zijn nek te kunnen gooien. Eline en Elien maakten een grote sneeuwbal klaar en samen stapten ze naar de jongen die nietsvermoedend met zijn rug naar hen toestond...
Splatsj, 3 sneeuwballen belanden in zijn nekt. Hij gilde een hoge gil en draaide zich om... Hanne en Elien waren al weggevlucht maar Eline stond nog weg te zwijmelen bij het zien van zijn gespierde achterwerk. Gelukkigg had ze net op tijd door dat hij een sneeuwbal op haar wou gooien en ze liep op tijd weg met hem achter haar aan. Ze vluchte naar de sportvelden,vrolijk gillend omdat ze nu contact met hem had. Plots struikelde ze over een boomwortel en lag ze in de sneeuw. Doordat hij haar niet zag vallen struikelde hij boven op haar. Daar lagen ze dan in de sneeuw hij op haar en zij met een gezicht dat helemaal rood werd. ZIjn gezicht kwam dichterrbij en toen zijn lippen haar lippen raakten smolt ze helemaal weg. Zo lagen ze een paar minuten in de sneeuw. Toen maakte hij zich los van haar en droeg haar als een prinses terug naar de speelplaats. Daar aangekomen vroeg hij stil en verlegen: Do you want to be my girlfriend? For sure..
sorry als er schrijffouten instaan maar ik moest het snel snel doen xoxox
Er zijn nog geen reacties.