25.
Ik baalde. Hoe kon het nou geen draco zijn? Ik had gewoon teveel gehoopt dat hij het was en daardoor, was dit een teleur stelling voor me. Al die tijd gewacht voor niets. Alura keek me aan en vroeg een beetje verbaast 'Net was je nog heel opgewekt nu heb je twee brieven gekregen en nu ben je droevig?!' Ik dacht even na en antwoorde 'Ze waren niet van mijn ouders.. Ik weet niet van wie' Alura keek me onbegrijpelijk aan. Ik maakte een gebaar van laat maar, en ze knikte. Ik zat nog even op bed en liep toen maar naar beneden. Tot mijn teleurstelling geen draco. Alura volgde naar een tijdje. Ook zij ging zitten. Ik dacht even dat ik een glimp van draco's blonde haar opving maar dat was niet zo.. Tenminste zo leek het, het leek alsof je een klein stukje haar zag dat zo was verdwenen. Ik zei dat ik naar de wc moest, maar ging in plaats van die van de leerlingenkamer (ikbeweerde dat die verstopt waren) naar de meiden wc. Toen ik de leerlingen kamer uit kwam botste ik tegen lucht op. 'auw?!' zei ik. Ik hoorde geniffel. Ikd acht dat ik in de maling werd genomen totdat er 3 jongens een mantel van zich afgooide. Draco, Korzel en Kwast. 'D-Draco, K-korzel?!' De jongens konden hun lach niet meer in houden. 'Ja dat ding hebben we van Potter gejat' Ik keek ze verbaasd aan.
Reageer (3)
verder
1 decennium geledensnel verdr please!!
1 decennium geledenx