Foto bij The drama world of a famous girl -2-

deeltje nummer 2!

have fun!


Foto is bikini van KIANA

[KIANA POV]:

Na een half uurtje ben ik mijn kamer beu, dus besluit ik maar om naar het hotel te gaan. Net als ik de deur opendoe komt mijn BFF naar binnen gestormt. "Dat is een hartelijk ontvangst" grinnikt Levi, mijn alleberste vriendin. Ik glimlach naar haar, en zeg dan: "ik wou net naar het hotel gaan, met dit prachtige weer moet er gezwommen worden, vind je niet?" "je hebt groot gelijk, aar ik heb geen bikini bij." Ik zucht en rol met mijn ogen. "Levi, mijn klerenkast licht er vol mee, en ik kom gelijk mee, want ben me bikini vergeten". Ik wil net de trap oplopen als mijn moeder, vader èn de jongens de hal inkomen. Levi's ogen worden groot, want zij is wèl fan. "Kiana, ik heb gehoord dat je met Levi gaat zwemmen, kan je ondertussen het hotel laten zien aan de jongens. Ik zucht, knik en loop vervolgens naar boven samen met Levi. "Jij, jij...aah waarom zij je niet dat TOKIO HOTEL hjier is?!" roept ze semi)verbaast uit. Ik grijnsen zeg dan met een onschuldig gezichtje "sorry, even vergeten". ze geeft me een speelse duw en lachend loop ik naar mijn inloopkast. Ik trek de dubbeldeuren open en duw mijn beste vriendin naar binnen. Al lachend zoeken we tussen de hopen kleuren die de hele kast vullen. "Wat vind je van deze, of deze, en ooh deze is mooi!" gilt Levi hyper en houd 3 verschillende bikini's omhoog. Een bikini met vanalle verschillende kelurtjes en een hangertje wijs ik aan en ze knikt. Ik zucht, en begin weer te zoeken. Ik vind een soortgelijke bikini en samen trekken we ze aan, doen onze kleren terug erboven aan en stormen met veel lawaai (weer) de trap af. Mijn vader kijkt me geergerd aan, maar daar reageer ik niet op en trek Levi mee naar buiten, wenk dan dat de jongens moeten komen en loop dan snel naar het hotel, dat een straat verder is. Als we daar aangekomen zijn zie ik geen Tokio Hotel, bedenk me dan dat ze veels te sloom zijn en schiet in de lach. Levi kijkt me gestoord aan "what the hell ben jij aan het doen?!" roept ze lachend. Ik schd scheinheilig mijn hoofd en dan komen de jongens hijgend aangerent. Een grijns siert mijn gelaat en ik loop naar binnen. "Levi, jij laat hun het hotel zien, toch?" ze knikt en ik loop nog nalachend naar mijn kamer, die ik heb op de bovendste verdieping. ik kleed me uit en net als ik een handdoek heb gepakt komt Levi ook weer binnen. "Ze gaan mee zwemmen, niet erg hea?" vraagt ze liefjes. Ik slaak een zucht, kijk haar droog aan en zeg dan "ach ja, wat maakt het ook uit." Ze kleed zich ook uit en gaat dan samen met mij naar beneden, richting het zwembad. als we daar aankomen zie ik de jongens al wachten. "Guys, hier staan we, niét daar" zucht ik. Een voor een draaien ze zich om en dan, vallen hun monden open en ik weet meteen, dat onze mooie figuren in de smaak vallen.

Reageer (1)

  • neverdoubt

    Hahahah, kwijlkwijl xd speeeksel in het zwembad, jawww. :X Zeeeeeer leuk lieverd <3 Fantasticoooo .

    (ll') snell verdeeeeer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen