11.
Zal het erg zijn? Stiekem ben ik best benieuwt wat hij gaat vertellen. Zal het gaan over Robin en hem? Of misschien wel over thuis? Oke rustig blijven, hij gaat het je al vertellen. Ik kijk Jari aan, ik denk dat hij zit na te denken, wat hij gaat zeggen. Maar zon raar gezicht heb ik nog nooit van hem gezien. Hij kijkt zeker niet blij, verdrietig bijna. Hij moet moeite doen om zijn tranen in te houden, dat is zeker. Waarom? Ik zal het niet weten. Maar toch voel ik rot, voor hem.
Hoe is het met je geheugen? vraagt Jari opeens, waarom vraagt hij dit? Wil hij nou een praatje maken? Of probeert hij me verdrietig te laten voelen? Uhm,.. nog steeds niks, hoezo? Oh gewoon vroeg ik me af zegt Jari terug. Jaa dit is echt awkward. Opeens schiet me iets te binnen, dadelijk gaat hij vertellen dat hij me niet leuk vind. Of misschien heeft hij wil iets met Robin. Omg als dat zo is, dan, dan, nou dat weet ik eigelijk niet. Maar een ding is zeker. Dan ben ik jaloers en niet zon beetje ook niet, nee.
Pff, ik begin mijn geduld te verliezen, waarom gaat hij niet praten? Het duurt me te lang. We zitten hier al bijna heel de middag, een beetje voor ons uit testaren en soms een klein gesprekje te maken. Dus ik zeg, wat is er nou Jari. Hij schrikt op uit zijn gedachtes, ik ben aan het bedeken hoe ik het kan uitleggen zegt Jari. Ooh okee zei ik terug. Dit maakt me allen maar nieuwsgieriger en nieuwsgieriger. Ik kan bijna niet wachten tot hij het gaat vertelt. Zal het een leuk verhaal zijn? Of juist helemaal niet? Waarom heb ik zo veel vragen in mijn hoofd? Ben ik tegen mezelf aan het praten? Oke hou op, denk ik bij mezelf.
Oke ik ga het je vertellen zegt Jari, eindelijk. Robin zei dat ik het perse moest zeggen, maar eigenlijk wil ik het niet vertellen want ik zit er nog best wel mee enzo zegt Jari bijna onzeker. Uhu is het enigste wat ik zeg, ik zal, als ik Jari was vragen nu ook niet leuk vinden, dus ik hou wijs mijn mond dicht. Ik moet je waarschuwen, het is zeker geen leuk verhaal en echt schokkend. Daarom wil ik niet dat je het weet. Ik wil niet dat je me straks raar aan kijkt of me niet meer wilt zien zegt Jari snel achter elkaar, hij praat en praat maar door. Oke oké Jari rustig zeg ik, vertel het maar, ik beloof dat er niks tussen ons veranderd zeg ik. Ik ga vertellen waarom ik hier ben zegt Jari.
Reageer (1)
Hmmm nu wil ik het weten ook...
1 decennium geledenSnel verder <33