Foto bij Yes, my first pokemon!

Hij is niet zo lang als ik wilde, maar beter iets dan niets. Op het plaatje zien jullie Vulpix, de starter van Kiki. Veel leesplezier en geef alsjeblieft een reactie!

Kiki liep met professor Elm mee naar zijn labaratorium. "Professor, wat voor een pokemon is het?" vraagt ze aan hem. "Dat is een verassing." zegt professor Elm als de deur open gaat. "Oh, daar bent u professor. We hebben grote problemen." "Wat is er Thalia?" vroeg Elm aan de vrouw. "Vulpix blijft maar vuur spuwen." zegt ze. "Oh nee." zegt Elm en hij rent naar binnen. Kiki rent achter hem aan. "Bukken!" roept Thalia als er een vlammenwerper langs vliegt. "Wow!" roept Kiki uit. "Vulpix, alsjeblieft, wordt weer rustig!" roept Elm paniekerig. "Professor, laat mij eens proberen?" vraagt Kiki en ze loopt naar Vulpix toe. "Vulpix, rustig maar. We doen je geen kwaad." zegt ze rustig tegen de pokemon. "Vul, vulpix." zegt de kleine vos. "Goed zo." zegt Kiki. "Hoe deed je dat?" vraagt Thalia aan Kiki. "Vulpix vindt niemand aardig." "Misschien wilde Vulpix gewoon wat rust." "Nou, ik ben blij dat Vulpix jou mag Kiki. Ik had eigenlijk een Pichu voor je in gedachten, maar dit meisje is beter geschikt." zegt professor Elm tegen Kiki. "Echt, dank u wel!" roept Kiki uit en ze draait zich om naar Vulpix. "En meisje, wil je met mij mee op reis?" "Vulpix, vul." zegt Vulpix vrolijk en ze springt op Kiki's schouder. "Hier is Vulpix's pokeball en nog 5 andere. Ook heb ik hier een pokewatch voor je. Dit is de nieuwste versie, dus er zit een pokedex in, een telefoon, een klok, een radio en het is zelfs een mini tv." "Dit is gaaf. Dank u wel voor alles." zegt Kiki. "Nou Kiki, ik wens jou en Vulpix een goede reis en neem af en toe contact op, oke?" "Zal ik doen professor." zegt Kiki. "Kiki, veel plezier op je reis. Tot ziens." zegt Thalia tegen haar. "Doei." zegt Kiki tegen Thalia en professor Elm en ze loopt uit het labaratorium.

Reageer (2)

  • endoflove

    ik vind het echt super leuk om weer een pokemon verhaal te lezen
    kan niet wachten op meer(Y)

    1 decennium geleden
  • endoflove

    ik vind het echt super leuk om weer een pokemon verhaal te lezen
    kan niet wachten op meer(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen