1
Ik zat in de zetel en was aan het wachten op Jessica die me kwam ophalen voor onze meidendag.
* bzzz bzzz bzzz bzzz * Mijn gsm trilde ik keek snel en zag dat het een sms van Harry was ik las het en het zei ''I wanna hold you wanna hold you tight."
Ik glimlachte. Mijn mama kwam en zag dat ik tranen in mijn ogen had. "Wat is er schat?" Vroeg mijn mama bezorgd.
Ik gaf haar mijn gsm en liet haar het smsje lezen. Mijn mama lachte en gaf me een knuffel.
Maar er was iets aan haar knuffel, het was niet zoals normaal er was hier iets aan de hand.
Toen ging de deurbel. Ik keek naar mama,"Doe maar snel open, het is waarschijnlijk Jessica" zei ze en knipoogde.
Dit vertrouwde ik niet. Ik liep naar de deur en opende hem.
"AAAAAAAAAAAAAHHH" gilde ik en begon spontaan te wenen.
Ik sprong ik Harry zijn armen en sloeg mijn benen om zijn heupen. Hij draaide me rond en gaf me een kus op mijn kaak.
Mijn mama die ondertussen al een foto had gemaakt stond daar maar te wenen.
Harry liet me los en zette mij terug op de grond. Nu zong hij "I wanna hold you wanna hold you tight." ik glimlachte en gaf hem nog een stevige knuffel.
"Ik wist hier totaal niets van." Zei onze mama sarcastisch. Harry ging naar haar en gaf haar een knuffel en kus.
"Dus jullie twee hadden dit voorbereid."
"Ja, mama had verteld hoe verdrietig je was en we waren vandaag terug in Londen, maar dat had ik je niet verteld, en ik heb Jessica gebeld ze komt vanavond pas en dan gaan jullie naar het concert."
Ik stond daar met mijn mond open naar Harry te kijken. "Is het niet goed?" vroeg hij.
"Jawel het is super, je bent de beste broer ever!"
"Kom wel langs de achterkant van het gebouw, ik wil niet dat fans je lastig vallen. En spring maar even binnnen in de kleedkamers. Niall heeft je gemist" zei hij. "Komt inorde." zei ik gelukkig.
'S avonds liep ik met Jessica achterom en ging naar de kleedkamers. Alle jongens liepen naar ons toe en knuffelde ons bijna plat.
Ik keek naar Niall en hij gaf mij een knuffel die eeuwig leek te duren.
"Kom jongens we moeten op het podium." zei Liam. "Ok kom jongens we geven er een lap op!" riep Zayn luid.
Ik gaf Jessica een stamp omdat ze Louis bleef aanstaren. Daarna volgde ze me naar het publiek. Het concert was fantastisch.
Ik genoot van elke seconde dat ik de jongens kon zien zingen en plezier hebben.
Tot de twitter questions kwamen toen schrok ik zo hard als ik de eerste tweet las.....
Reageer (3)
nieuwe abo! super geschreven en kzit nog maar aan het 2de hoofdstuk
1 decennium geledenSnel veder xx
1 decennium geledenOHHHH! Nieuwe abo (: Snel verder!
1 decennium geleden