Foto bij 0

Ik ben Yardéna, ik ben 15 en woon in Londen met mijn ouders en mijn broer.
Ik lijd geen normaal leven want mijn broer is Harry Styles. Hij is de beste broer die ik me kan wensen . Sinds hij auditie deed voor X-factor veranderde ons leven. Hij ging niet alleen door maar werd in een band geplaatst: ONE DIRECTION.
Ik zie hun niet vaak, maar het zijn wel mijn beste vrienden.
En stiekem heb ik een crush op Niall. Die blauwe ogen, dat Iers accent, alles,... Hij is zo mooi.
Alleen heb ik dit nog nooit aan mijn broer verteld. Ik zeg alles aan Harry, maar dit kan ik niet vertellen. Alleen Jessica mijn aller beste vriendin weet het. En zo moet het ook blijven. Niall is tenslotte wel mijn beste vriend.
En niets mag die vriendschap verbreken. Stel dat hij niet hetzelfde voelt voor mij, dan zou ik het mezelf nooit vergeven.
Dus zo is het beter. Zie het als een geheime liefde. We kunnen het goed vinden samen maar hij wordt in september 20 en ik in oktober 16. Daar zou ik ook al veel haat voor krijgen.
Ik krijg nu al haat door gewoon zijn beste vriendin te zijn. Zolang ik mijn gevoelens kan verbergen is alles inorde.
Maar ik denk dat Harry het begint te merken. Nu zijn ze op tour en weet ik niet precies wanneer ze terug komen.
Ik mis ze want ze zijn al 5 maanden weg. Ik skype, bel en sms veel met ze.
En mijn ouders en Jessica helpen me zodat ik niet teveel verdriet heb.
Gisteren belde Harry me en deed hij heel vreemd hij zei dat er een verassing was voor mij, maar daar ga ik niet teveel over piekeren.
Ik heb bijna examens en moet me daar op concentreren. Daarnaast ga ik vanmiddag samen een meidendag houden met Jessica!

Reageer (1)

  • Mursal1xD

    Snel veder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen