die was niet heel lang voor zijn leeftijd , maar toch .ze rende een paar passen op hem af , maar zag dat cas,s voeten de grond alweer raakten .alles onder controle hoor !riep de man naar haar .toch liep ze hun kant op.hij stond daar veel te rustig en cas was al een eindje van hun weg .ze hoorde haar buurjongn lachen .zelf glimlachde ze .ze kende cas al sins dat ze in de box zaten en zolang ze zich kon herinneren zocht hij de gevaren op .ze stond nu vlak bij cas, die ontdekt had je je de kite een achtje kon laten maken . dit is kicken hoor quint wil jij niet ?ze haalde haar schouders op . het leek haar leuk , maar ook gevaarlijk . nu zag zag het eruit alsof cas de vlieger kon laten doen wat hij wilde , maar af en toe was het ook andersom . dan speelde de vlieger met cas. dat vond hij natuurlijk zo kicken .ze voelde de windvlaag nog eerder dan dat ze zag wat er gebeurde . he ! hoorde ze achter zich de man schrok blijkbaar ook . cas vloog een paar meter de lucht in .hij tolden om zijn as en keek angstig naar beneden . niet loslaten !! brulde quinty . ze wist niet of hij dat van plan was , maar het zou typisch iets voor cas zijn . en dan zijn benen breken . ho vaak was ze niet met hem mee geweest naar de spoedeisende hulp om hem gezelschap te houden als hij moest wachten op een foto? hoe vaak had ze haar handtekening al gezet op gips ? ze was naar hem toe aan het rennen , ze voelde de wind in haar rug . maar cas leek alleen maar verder te zweven , hoog boven haar . de wind had hem opgepikt of het een plastic tasje was .

Reageer (1)

  • Sannewxx

    Omg! Niet leuk!
    Snel verder!!
    (Je vergeet de hoofdletters)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen