Hij haalde het achter zijn rug vandaan, en gaf het aan me. Het was een klein pakje, ik maakte het open en er zat een klein zacht kussentje in, waarop stond. Thank you, You are the sweetest, most beautiful girl that I know. "Aahw wat lief, dat had echt niet gehoeven wat ben je toch ook een schat. Je bent helemaal niet zo macho en ego als ze op tv weleens zeggen je hebt een heel groot hart." zei ik. "Ja al die papparazie zien dat niet maar ik geef mijn hart ook alleen maar aan mensen waar ik van hou". ik bloosde. Hij zei "Wow het is al half 1 zullen we gaan slapen?" Ik zei ja hoor! We sliepen op het zelfde matras omdat de bodquard niet zo snel een ander matras kon vinden. Het was wel lekker warm zo dicht op elkaar. Het leek of ik droomde ik lag gewoon naast JUSTIN BIEBER in bed maar eigelijk leek het best normaal want ik vond hem een gewone jongen geworden.Hij was ook gewoon maar een jongen, alleen met een bijzonder leven. Ik deed mijn ogen dicht en probeerde te slapen. Justin sliep volgens mij al. Ik werd op 4 uur snachts wakker, aahw Justin had een arm om mij heengeslagen. Ik liet het mooi zo.

s'ochtends werd ik wakker, Justin was al uit bed. Hij had een ontbijtje voor ons klaargemaakt. "Wat lief zij ik! " Justin glimlachte, en wenkte dat ik moest gaan zitten. Hij had croissantjes, kaasbolletjes en nog veel meer laten bezorgen. Zo lieff!! Na het ontbijt, zei ik "Wil je anders vandaag op Luna rijden? Ik rijd hem wel eerst in en daarna kan je er eventjes op ze is echt heel erg lief!" " Ja lijkt met leuk, eindelijk ga ik paardrijden". Ik haalde Luna uit de wei en zadelde haar op. Ik liep naar de rijwei, en steeg op. Justin keek vol bewondering hoe ik reed. Na een kwartiertje mocht hij erop! Hij wou opstijgen maar het lukte niet! Ik moest hem een beentje geven en toen lag hij aan de andere kant van Luna er weer naast. Toen hij er eindelijk op zat, genoot hij helemaal. Dat kon je van zijn gezicht aflezen. Ik zei geef maar wat been dan gaat ie sneller! Hij reed door het weiland heen, en glimlachte helemaal. Dat duurde wel bijna een half uur! Na het rijden zette ik Luna op stal.

Om half 6 zei ik "Sorry Justin ik moet gaan ik moet morgen weer naar school en ik moet nog huiswerk maken en mijn ouders komen thuis"."Oke vannacht durf ik wel alleen te slapen, ik vond het heel eg gezellig met je!" Justin gaf me een zoen op mijn wang en daarna een knuffel. Op de fiets naar huis, dacht ik. Ik ben verliefd op Justin niet omdat ie beroemd is maar om wie hij is! '

Ik ging aan mijn huiswerk. Totdat ik PING hoorde. Het wat een pb van Justin.
Justin: Ik vond het echt heel gezellig met je!, jammer dat ik niet met je mee naar school kan omdat mensen me dan herkennen! Kom anders morgen middag huiswerk bij mij maken! Ik ben ook niet dom !
Lieke: Haha is goed lijkt me gezellig! Wat ben je toch een schat!
Justin: Weetik:P
Lieke: Zelfdunk!
Justin: ik ga eten, ik heb pizza besteld :)
Lieke: Oke eet smakelijk, mijn ouders vonden het trouwens heel cool dat jij daar een tijdje woonde, ze waren ook heel erg blij met het geld.
Justin: Mooizo doeggg!! xx

De bel ging er stond een grote man voor de deur! In ruige kleding!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen