Chapter 6
Ik pakte snel mijn belangrijkste spulletjes in. En fietste snel richting Justin, wowie Justin had me gewoon uitgenodigd om bij hem te gaan slapen ik kon het gewoon niet geloven.
Ik belde aan en Justin keek door het mini-zijraampje wie het was, en deed open. Hij gaf me meteen een knuffel, ik voelde mezelf helemaal rood worden.
We liepen naar de woonkamer en hij had het heel erg gezelilg gemaakt! Hij had zijn bodyquard gevraagd om dingen te kopen. Het was echt heel gezellig geworden. Overal stonden leuke dingen voor de ramen! Hij had zelf kaarsjes aangestoken. Op de salontafel stond popcorn en tuctuc. Hij zei " ga maar zitten hoor! Wil je iets te drinken?" "Ja Cola alsjeblieft" zei ik. Hij pakte de cola en schonk het voor ons in. Het was stil.Hij vroeg of ik tv wou kijken en dat wou ik wel. Het tv programma was heel saai, maar ik deed net alsof ik het heel interresant vond, want Justin vond het volgens mij wel leuk."Vind je het tv-programma leuk" vroeg Justin. Ik zei " Ja gaat wel maar jij vind het leuk dus laat maar erop" Justin begon te lachen en zei : "Haha ik dacht dat jij het leuk vond daatrom deed ik alsof ik het leuk vond " "ik ook" zei ik. We lagen helemaal dubbel. Justin stond op en liep naar boven om wat kussens op te halen die de bodyquard had gekocht. Opeens hoorde ik een hard gegil AUW. Ik stond op en ik rende zo snel als ik kon richting de trap, Justin lag onder aan de trap met een kussen onderzich. Ik liep naar hem toe en vroeg "gaat het?" Hij kreunde en zei"Ja mijn arm doet zeer ik viel van de trap " Hij bloosde. Ik zei "dat maakt niet uit hoor gebeurdt mij zo vaak kom laten we eventjes naar de bank gaan en kijken naar je arm. Eenmaal op de bank liet hij mij zijn arm zien en het was helemaal dik geworden. Ik pakte gauw een handdoek en maakte die koud met water en deed er een overgebleven pak erwten uit de diepvries in en legde dat op Justin's arm. "Bedankt"zei Justin. Ik twijfelde maar vroeg het toch "Waarom is het uitgegaan tussen jou en Selena?" " Het klikte gewoon niet goed tussen elkaar zij was soms jaloers en dat snapte ik wel, en nu lacht ze me uit, om wat ik allemaal fout doe volgens iedereen". Het was even stil.
"Maar jij doet helemaal niks fout en je kan er ook niks aan doen, je hebt gewoon zoveel druk op je liggen" Justin zuchtte en begon te huilen. Ik ging dichter naast hem zitten en probeerde hem te troosten. Later vroeg hij "Hoe komt het eigelijk dat jij niet zo gilt en te enthousiast doet net zoals al die andere fans?" "Omdat ik weet dat je daar niet altijd op zit te wachten, en niet irritant wil overkomen nu je het al zo moeilijk hebt". Justin haalde iets uit zijn zak en zei " Ik heb iets voor je!"
Reageer (1)
omg justin is zo lief hihi. verder sanne!
1 decennium geleden