Foto bij Pokemon, I choose you!

Op het plaatje boven me zien jullie Kiki. Please geef commentaar en jullie meningen over welke pokemon mijn karakters moeten vangen.

In een slaapkamer in Johto ligt een meisje te slapen. Als de zon op haar gezicht schijnt wordt ze wakker. "Aah." geeuwt ze en ze draait zich weer om. "Kiki, Kiki, sta je nu op!" roept haar moeder. "Nog 5 minuten mam!" roept ze terug. Dan komt haar moeder haar kamer in. "Kiki, ben je vergeten welke dag het vandaag is?" "Wat zeg je?" vraagt Kiki slaperig. "Oke, van mij mag je blijven liggen, maar dan krijg je ook geen pokemon." zei haar moeder. "Wat!" gilt Kiki uit. "Kon je me niet eerder wakker maken!" roept ze dan en ze springt uit haar bed. Ze rent naar haar klerenkast en ze pakt haar kleren eruit. "Schat, als ik jou was zou ik maar opschieten, anders zijn alle pokemon al op." merkt haar moeder op. "JA MAM!" roept Kiki gefrusteerd en dan schiet ze haar kamer uit. Kiki rent naar buiten als ze tegen een meisje opbotst. "Kijk effe uit trut." zegt het meisje tegen Kiki. "Kijk zelf uit." zegt Kiki kwaad en dan herkent ze het meisje pas. "Dat meen je niet, ben jij het Dana?" vraagt ze. "Jazeker, wie mag jij dan wel zijn?" vraagt Dana arrogant. "Ik ben de betere van ons twee." antwoordt Kiki. "Wacht eens, ben jij niet dat meisje van vroeger, wat was je naam ook alweer." "Mijn naam is Kiki, dat weet je best." antwoordt Kiki. "Oh ja, Keko. Ach tja, er moet er een mooi zijn van ons twee." "Wat bedoel je daar nou weer mee, Dombina." zegt Kiki tegen haar. "Let op je woorden jij." zegt Dana kwaad en de twee meiden vliegen elkaar bijna in de haren. "He, he meiden ophouden." zegt een mannenstem opeens. De twee meiden kijken om en zien professor Elm staan. "Hallo professor." zeggen de twee meiden tegelijkertijd. "Meisjes, komen jullie misschien voor een pokemon?" vraagt hij dan. "Echt wel." antwoorden ze weer tegelijk. "Hey, stop met mij na te apen." "Dat moet jij juist doen." zeggen de twee meiden tegen elkaar en bijna vliegen ze elkaar weer in de haren. "Rustig, rustig meiden. We hebben namelijk een probleem." zegt professor Elm. "Wat voor een probleem?" vraagt Kiki. "Er is alleen nog een Cyndaquil, alle andere pokemon zijn al weg." antwoordt Elm. "Die neem ik!" roept Dana uit. "Ho ho, wacht eens even." zegt professor Elm. "Niks wacht eens even, ik was hier eerder dan zij hoor." "Is dat waar Kiki?" vraagt hij. "Ja professor." antwoordt Kiki verslagen en ze kijkt kwaad naar Dana. "Nou, dan is het niet meer dan eerlijk dat Cyndaquil naar jou toe gaat." zegt professor Elm tegen Dana en hij overhandigt haar een poke bal. "Yes!" roept Dana uit. "Bedankt professor en tot ziens loser." zegt ze en Dana gaat ervan door. "Verdomme" vloekt Kiki zacht. "Geen nood Kiki. Ik heb nog wel ergens een pokemon voor jou." zegt professor Elm tegen haar. "Maar u zei net dat alle pokemon op waren." "Alle starter pokemon, maar ik heb er nog een in het lab zitten. Kom maar mee." zegt Elm en hij en Kiki lopen naar het labaratorium toe.

Reageer (1)

  • endoflove

    lol nevermind mijn vorige reactie je hebt al een plaatjexD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen