Vanaf nu ga ik elke keer vanuit maar een persoon een klein stukje schrijven. Maar dan wel iets langer als normaal. In de titel zie je vanuit wie het is. Hoop dat jullie m'n story leuk vinden xx

De avond erna. 'S middags zijn we met school naar een waterprtpark geweest, zonder Rein, Daan , Nils & Owen :(
Als we het over de jongens hebben denk ik de hele tijd aan Rein. Ik ben een beetje afwezig. De hele tijd gaan er vragen door m'n hoofd. Zou Rein mij ook leuk vinden net zoals dat ik hem leuk vind? Zou hij me bijzonder vinden? Zijn we gewoon vrienden of voelt hij meer voor me. Als ik even weer ga luisteren naar wat de meiden te zeggen hebben beginnen ze over Rein. Ze zeggen; Rein vind je volgens mij echt heel leuk Cherise, hij kijkt de hele tijd na je. Het moet gewoon! Moten wij misschien een date voor je gaan regelen? Ik lach en zeg dat ze het niet hoeven te doen. Na een tijdje nog over mainstreet te hebben gepraat besluiten we om op hun kamerdeur te kloppen.. Ze doen niet open.. Maar we horen wel allemaal geluid enzo. Hey ze praten over ons. Ik hoor Rein praten want ja ik ken zijn stem uit duizenden! Hij zegt; Cherise is echt een mooi meisje! Dan zegt Owen; Ja da hadden we al wel gemerkt dat jij dat vind! Ik bloos even en dan zegt Alicia tegen me; Ik zei het je toch, moeten we echt geen date regelen? Ik lach weer en zeg nee ik regel het zelf wel. Dan word opeens de deur opengedaan. We schrikken ons kapot en geven een klein gilletje. Daarna lachen we even. We zien Owen voor ons staan. Zelf schrok hij ook een beetje. Als Jeanique ziet dat het Owen is geeft ze hem meteen een knuffel. Ze zijn echt schattig samen. Ze moeten gewoon wat krijgen. Als ze uitgeknuffeld zijn geven we allemaal Owen een knuffel en Daan, Rein & Nils ook een knuffel. Mijn knuffel met Rein lijkt wel uren te duren. Hij is echt heel leuk. Wat ik voor hem voel heb ik nog nooit voor iemand anders gevoeld.. Ik hoop echt dat ik nog met hem krijg, en het liefst vanavond nog. Het is echt heel gezellig en we gaan trued of dare spelen ( of hoe je het ook typt..) Rein begint met vragen. Hij zegt; Cherise! Trued of dare? Ik zeg: eeuuuhhh, doe maar trued haha. Oke, ehh, vind je iemand leuk? Ik bloos, ja .. Dan zegt Rein oeeehwww wieee? Tjaaa, je mocht me maar 1 vraag stellen.. volgende keer beter Reintje! Rein komt na me toe en zegt: Noem me geen Reintje!! Ik lach en ren snel weg en roep ondertusse; Reintje Reintje Reintje!!! Hahahaha. Maar ik was ven vergeten dat hij sneller is als mij.. Hij heeft me bij m'n middel vast en begint me daarna te kietelen. Ik heb buikpijn van het lachen. We liggen nu op Rein's bed en de rest zit nog in het andere deel. Langzaam komen onze gezichten dichter bij elkaar tot er iemand de kamer in komt lopen...

Reageer (2)

  • Josianne1998

    Verder xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Aliciaa

    hoi Cherise,
    Het verhaal is echtt GEWELDIGG!
    schrijf zo veel mogelijk aub!

    I loveyou poepie ♥

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen