Foto bij Karakters

Hoi, dit is alleen nog maar de introductie van de karakters. Ben nog bezig met het eerste hoofdstuk, dus dat zal ik er ook snel bij doen. Dit verhaal is geinspireerd door Treyson's reis door Hoenn. Goeie schrijver, ik raad hem zeer aan. Ik ga nu mijn kop maar eens houden, dan kunnen jullie lekker gaan lezen.

Karakters:

Kiki is 15 jaar. Ze heeft lang, blond haar en draagt een topje, een rokje en een paar laarzen. Haar hele kleding stijl heeft de kleuren zwart en geel. Haar starter pokemon is een Vulpix. Ze komt uit New Bark Town en heeft een verleden met haar rivaal Dana. Ze doet mee aan wedstrijden en gym gevechten.

Matyl is 15 jaar en haar starter pokemon is Chikorita. Matyl is helemaal gek van grass soorten en komt uit Azalea Town. Ze doet mee aan wedstrijden.

Chase is 15 jaar en zijn starter pokemon is Cyndaquil. Hij komt uit Violet City en doet mee met de gym gevechten.

Tazmin is 16 jaar. Haar starter pokemon is Smoochum en ze komt uit Goldenrod City. Ze doet mee aan wedstrijden.

Dana is 15 jaar en haar starter pokemon is Cyndaquil. Ze komt uit Cherrygrove City en ging vroeger met Kiki om vanwege hun moeders. Ze kan Kiki daardoor niet uitstaan en probeert haar te verslaan in verschillende dingen. Ze doet mee
aan wedstrijden.

Bryan is 17 jaar en zijn starter pokemon was een Treecko (is al geevolueerd naar Grovyle). Hij komt uit Hoenn waar hij in de top 20 is geraakt van de Hoenn League en wil nu de gyms in Johto uitdagen.

Sean is 15 jaar en komt uit Kanto. Zijn starter pokemon was een Bulbasaur (Nu een Ivysaur) en vind de gyms in Johto beter dan in Kanto. Hij heeft een hekel aan verliezen en wanneer hij dan verliest, slaat hij zijn pokemon.

De regels zijn trouwens verandert. Vanaf nu mag je pas op je vijftiende op reis en je moet toestemming hebben van je ouders.

Reageer (2)

  • witchygirla

    Bedankt, ik had al plaatjes, maar quizlet deed ze niet in mijn verhaal. Ik probeer het vanavond opnieuw en anders bij de hoofdstukken.

    1 decennium geleden
  • endoflove

    yoooooooooooo heeeeeel erg bedankt voor je compliment!!!
    en jou story klinkt tot nu toe ook goed
    heb wel nog 1 tip, zoek eventueel plaatjes voor je karakters. voor de lezers is dat makkelijker te onthouden;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen