1
de man leek aardig genoeg . dat was niet de reden dat quinty haar adem inhield . hij had eruitgezien alsof hij wist wat hij deed met zijn immense vlieger . maar was dat ook echt zo ? cas vloog of en toe een halve meter de lucht in .ze waren eerst zelf gaan vliegeren , hun eigen vlieger was veel kleiner . het waaide hard , geen weer om lekker op een handdoek in het zand te gaan liggen . het was lekker warm . quinty had alleen een kort felgeel broekje over haar bikini aan . deze meivakantie hadden ze echt mazzel met het weer . alleen blies de wind het zand met hoge snelheid over het vlakke zandstrand . weer vloog cas een eind door de lucht .hij was met hun vlieger naar de man toe gerend en had hem trots laten zien .al was de vlieger eigenlijk van quinty natuurlijk kreeg cas het aanbodde kite van de man eens vast te houden .dat was waarschijnlijk ook cas,s bedoeling geweest . zo uitgekookt was haar buurjongen wel , al zag hij er ontschuldig uit met zijn grote blauwe ogen . even vasthouden werd een spoedcursus kiten .quinty keek naar de grote vlieger . een paarsblauwe matras , die als een herfstblaadje dwarrelde in een storm , maar dan duizend keer groter .ze had haar ogen bijna dicht vanwegen de felle zon , die al was gaan zakken en haar af en toe verblinden .cas ! quinty schrpk opnieuw . nu was de afstand tussen de grond en cas belegende voeten dan cas zelf .
Reageer (1)
Leuk!!
1 decennium geleden