Chapter 4
Ik was vanochtend al vroeg opgestaan om de hond uit te laten want mijn ouders waren een weekeindje weg. Het was inmiddels 10 uur ik had me net aangekleed en zat lekker aan mijn ontbijt. Opeens klopte er een grote man in een zwart pakje op de ramen! Ik schrok me dood meteen pakte ik een koekenpan en sloop naar de voordeur. Ik keek eventjes goed door het raam heen en zag nog steeds alleen die grote man. Het zweet liep van mn voorhoofd af zo bang was ik. Ik deed de deur heel voorzichtig open en vroeg wie bent u? Er klonk opeens een stem die helemaal niet bij de man paste. De stem zei Hallo ik ben het Justin Bieber je weet wel waar je mee praatte op twitter. Ik deed de deur verder open en liet de koekenpan vallen. BOEM! hoorde je de bodyquard maakte een schijnbeweging en ik zei HO ik liet gwn mn pan vallen. Kom maar binnen zei ik rustig. Ik was nog steeds verbaasd Justin Bieber stond opeens voor mn deur. De bodyquard bleef bij de deur staan en Justin, ging op de bank zitten. Ik vroeg stotterend w w wi wil je wat te drinken? Hij antwoorden jawel, doe maar cola. Ik schonk cola voor ons in en bleef stil. Justin zei het is hier nog mooier dan in Amsterdam zo mooi buitenaf op het platteland lekker rustig! Ik zei ja dat is waar zijn je fans of fotografen je niet gevolgd? Nee we hebben ze onderweg ergens afgeschut zei Justin. Oh dat is dan wel fijn denk ik voor jou. Maar wat kom je hier eigeljk doen? Ik ben hier omdat ik een keertje rust wou en meer delen van Nederland wou zien. Ik zei oke we kunnen wel een eindje gaan wandelen straks hier in de omgeving is het erg rustig en ik heb bijna allemaal van die oudjes als buren dus.. We liepen naar buiten en gingen een eindje wandelen in het bos! We hadden het heel gezellig Justin was erg aardig maar ik merkte aan zn manier van praten dat hij met iets zat. Toen zagen we een bankje aan een meertje staan en daar gingen we even zitten. Ik vroeg je zegt je optreden in Arnhem toch niet af he? want daar kom ik ook! Hij zei Nee ik denk het niet! Ik wil mijn optreden in Nederland het liefst niet missen. Hij gaf een diepe zucht.. Ik vroeg gaat het wel? Hij zei ja waarom niet?! Hij stond op en draaide zich om, ik ging naast hem staan. Ik vroeg het gaat helemaal niet goed he? Hij begon zachtjes te snikken en zei nou nee eigelijk niet! Ik voel me hier zo op mn gemak tussen de natuur en lekker rustig. En in de VS heb ik het altijd druk nooit vrije tijd en dan gebruik ik drugs zoals jointjes enzo, om me zelf te kalmeren terwijl ik van de rustige omgeving hier nog veel meer geniet. Ik verpest mn hele leven gewoon. Ik gaf hem een knuffel, daar stond ik dan Justin Bieber gewoon te knuffelen. Hij liet me los en zei mag ik jou iets vragen?
Reageer (1)
leeeeuk! verder
1 decennium geleden