Foto bij Chapter three

'Ik heb een vriendin nodig'. De producer wil dat ik een vriendin heb. En ik vind jou zo'n prachtig meisje. Dus bij deze 'wil je mijn vriendin zijn?'. 'Of course'. Mijn hart begint zo snel te kloppen dat Harry het bijna moet horen. Ik ben nu Harry's vriendin. Ofjaa. Eigenlijk heeft hij een meisje nodig. Dus ik denk dat hij me niet echt leuk vind. Maar toch. Ik slaap bij hem, ik ben bij hem, ik ben gewon in de 7e hemel. Het is me eigenlijk nog niet op gevallen maar wat een prachtig huis is dit. Deze kamer is zo mooi. Er zit zelfs een zwembad in. Als we samen de jacuzzi in stappen zegt Harry tegen me dat hij mij al een paar dagen op het oog had. Ik vertel hem eerlijk dat ik best wel schrok van de enge man in donkere kleding. Harry lacht mij uit. Ik lach gewoon mee. Eigenlijk heeft hij helemaal niet zo'n diva gedrag als mensen zeggen, hij is lief, en je kunt ook goed met hem lachen. Moet je nagaan ik een dood normaal meisje, wat de loterij won, is de vriendin van Harry Styles!

Om elkaar wat beter te leren kennen besluiten we uit eten te gaan. Met alle bandleden en hun aanhangsel. Perrie en Elanor lijken mij zulke aardige meiden. We gaan naar een af gehuurde sushi tent. Geen klanten behalve wij. Okee, er staan gillende fans voor de deur maarja, dat krijg je toch. Ik bestel hetzelfde als Perrie en Elanor. Ik weet niet wat het is maar ik lust het vast wel. Overal worden foto's gemaakt van ons. Er is inmiddels ook paparazzi bij gekomen. Ze hebben door dat ik bij Harry hoor en maken foto's van me. 'Harry? Kan dat wel die paparazzi?'. 'Of course dear'. Oke, mooi, het was dus niet erg. Ik negeerde de paparazzi en begon aan de Franse friet die voor me stond. Toch is zijn friet in een ander land toch net iets lekkerder. Ik voel mijn telefoon in mijn broekzak trillen. Nee, niet nu. Ik zie dat het mij moeder is. Ze moet maar even wachten.

Met zijn allen lopen we nog een stukje langs de zee. Ik moet metteen denken aan What Makes You Beautiful van One Direction. 'Bij dit strand moet ik metteen aan What Makes You Beautiful denken' zeg dan om de stilte te vullen. Harry zet in en de jongen zingen mee. De mooie muziek klinkt nog beter nu er geen gillende fans zijn. Harry's solo komt bijna en hij draait zich naar mij toe. Zijn mooie groene ogen komen dichter bij. Hij staat nu vlak voor me en zingt rustig verder met zijn stukje. Met een mooie glimlach op zijn mond komen zijn prachtige lippen dichter bij. Ik voel zijn lippen op de mijne. Even ben ik helemaal van de wereld en geniet volop van dit moment. Wow, wat een droomprins is Harry. Mijn prins. Hij kust me toch niet zomaar, ik bedoel alleen voor de paparazzi, die trouwens niet eens aanwezig is? Misschien vind hij me wel echt leuk.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen