Nu hoofdstuk 3! Wat justin allemaal zegt staat hier in NL maar je moet maar even denken dat het tegen Justin Bieber engels is.

Hij had me gewoon een chatbericht terug gestuurd. Ik voelde helemaal kriebels in mijn buik! We hadden gewoon een gesprekje.

Lieke: Hee Justin.Ik vind het heel erg leuk dat je me volgt. Als ik vragen mag waarom volg je mij eigelijk?
Justin: Hee Lieke, Ik volg jou omdat je tweet me aansprak terwijl ik zoveel tweets krijg sprak jouwe me aan hoe het kan weet ik niet.
Lieke: Oke Haha dankjewel! Alles goed verder?
Justin: Ja gaat wel ,,,, Druk druk druk.
Lieke : Ja dat begrijp ik.
Justin: Ja ik heb het echt druk. Jij woont toch in Nederland?
Lieke: Ja Hihi
Justin: Dat is een heel erg mooi land! Daar word ik tenminste niet zo super erg lastig gevallen door de paparzi en ik vind het ook gewoon een geweldig land.
Lieke: Leuk dat je Nederland leuk vind! Kom anders wat vaker naar Nederland..


En toen opeens had hij niet meer gereageerd. Dr kwam vast wat tussen, als hij met me wou praten dan begon hij zelf wel weer!
Ik pak wat overgebleven eten van gisteren en warm dit op, want mijn ouders zijn niet thuis.
Ik ga met mijn opgewarmde eten voor de tv zitten. Justin Bieber is op het nieuws! Waar het over gaat heb ik allemaal al gelezen op internet niks nieuws dus! Maar ik kan nog steeds niet geloven dat ik met hem praat!! De telefoon gaat ik neem op! Het is mijn mentor tevens mijn docent engels, ze vraagt of ik goed had geleerd voor het PW ik zeg natuurlijk volmondig Ja. Ze zei dat kon ik merken want je hebt een 9.8 omdat je z'on hoog cijfer had wou ik je even bellen! Ik gilde het uit! Ik stond gewoon weer bijna een 7! Ik zei ik ben er superblij mee en hing op. Mijn mentor kon af en toe heel aardig zijn maar ook streng maar soms was dat wel nodig hoor! Opeens hoorde ik weer pling! Ik rende naar mn mobiel toe maar het was Anouc maar. Ze zei dat ze nieuwe parfum had. En toen weer pling. Jaaaa het was Justin! Ik antwoorde meteen terug,

Justin: Ja zal ik doen! Ik kom snel weer een keertje eigelijk heb ik alleen nog maar Amsterdam gezien. Ik zou de rest ook weleens willen zien in welke provincie woon jij?
Lieke: Ik woon in Overijssel dichtbij Enschede hoezo?
Justin: Okee ik moet weer gaan ik spreek je snel bye x
Lieke: Doeg x


Ik had gewoon weer een gesprek met Justin gehad. Wauwiee!! Gtst was allang begonnen maar dat kon me niet meer zoveel schelen dit was veel belangrijker. En morgen is het weekend dus dan kan ik het nog wel nakijken!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen