-een week later -
vanuit daan
het gaat al veel beter ook met soraya en rein ik denk niet aan soraya en rein is gwn weer me maatje .
ik kijk naar floor ze ziet er zo verdrietig uit (jaah ik weet ik stap ook wel een beetje snle over maar floor geeft me zon goed gevoel )
vanavond ga ik haar vragen voor alle maniacs het moet bijzonder worden .

vanuit soraya
tussen mij en daan gaat het weer ik ben gewoon zijn beste vriendin meer niet en rein tsja het is een blijft mijn kleine gekke vriendje .
en de misselijkheid tsja ik ben het nog steeds , ik heb deze week gelukkig nog geen bloedneus gehad.
en vanmiddag mag ik weer zingen voor alle mainiacs het is echt gewoon een super gevoel om daar voor alle mainiacs te zingen .
we kleden ons om ik heb een neon roze jurkje gekocht dat we gister de stad in gingen met de jongens het is een kort jurkje met een zwarte strik hij is echt gaaf en ik heb van rein een hele mooie ketting gekregen hij is echt zo lief .
ik trek me jurk aan we hebben me haar heel plofferig gemaakt en in een staart opzij gedaan ''je ziet er geweldig uit ,, zegt rein tegen me .
dan staat de limosine er en stappen we in het is zoals altijde gezellig ik begin wat te twitteren met de mainiacs ''@xmainfriendx : @itsme:soraya heb je zin in je optreden ?,, ik tweet terug ''itsme:soraya ik heb er superzin in jullie zijn geweldig ,, dan krijg ik nog meer tweets me hele tijdlijn staat vol ''@newsmainstreet : @itsme:soraya welk liedje ga je zingen ?,, ''@itsmesoraya: @newsmainstreet ik weet nog niet ik ga er meerdere doen haha ,, ''@mainiacswagg : @itsme:soraya je heb nu wel fans he en je bent een officiële maingirl xD,, ''@itsme:soraya : @maniacswagg jaah dat heb ik begrepen hihi,,
zo twitteren we nog even tot dat we er zijn .
dan komen we aan bij het gebouw we worden weer in de make-up gezet .
dan mogen we nog even repeteren ik mag 5 liedjes uitkiezen die ik ga zingen 2 liedjes voor mainstreet 1 liedje tussen mainstreet en 2 liedjes na mainstreet ik kies een paar liedjes uit never back togeter van taylor swift , just de way you are van bruno mars , je kan altijd bij me schuilen van lidia jansen ,diamonds in de sky van rihanna en girl on fire van rihanna .
ik heb er echt zin in toen we klaar waren was het echt super goed gelukt .
dan komen alle mainiacs ze zijn echt super enthousiast over mij enzo dan wordt ik opgeroepen ik moet op .
dan sta ik daar en begin te zingen ik ga helemaal mee in het liedje en de mainiacs vinden het ook leuk want ze beginnen te schreeuwen en te joelen het is echt een top gevoel na 2 liedjes komt mainstreet het podium op ik mag gewoon mee zingen dan wouden ze graag daan die zegt dat we even moeten wachten dus loopt hij naar de zeikant van het podium en neemt floor mee het podium op ik sta verbaast te kijken .

vanuit daan
het is zover ik ga het doen ik loop naar de zeikant van het podium en pak floor der hand en trek der mee .
dan ga ik stil staan in het midden van het podium nu of nooit denk ik dus ik kijk haar aan en begin ''floor ik vindt je al een tijdje leuk je bent lief en ik zie dat je verdriet heb door die dennis maar ik wil het lege plekje in je opvullen dus wil je me meisje zijn ? ,, floor kijkt me verbaast aan ik zie dat ze diep moet nadenken maar dan pas door heeft dat ik haar heb gevraagd ze moet lachen ''natuurlijk wil ik dat ,, dan geeft ze me een knuffel de mainiacs beginnen te roepen ''zoenen zoenen zoenen !!,, dan kijk ik haar aan ze knikt dan zoenen we iedereen klapt en juigt ik ben zo blij en ik zie dat zei ook blij is

vanuit floor
ik word door daan het podium opgetrokken dan staan we stil op het podium daan kijkt me aan hij begint te praten ''floor ik vindt je al een tijdje leuk je bent lief en ik zie dat je verdriet heb door die dennis maar ik wil het lege plekje in je opvullen dus wil je me meisje zijn ?,, ik kijk hem aan het duurt even voordat ik het door heb dan moet ik lachen ''natuurlijk wil ik dat ,, ik ren naar hem toe en knuffel hem dan beginnen alle mainiacs te roepen ''zoenen zoenen zoenen !!,, daan kijkt me aan hij wil daar mee vragen of het mag ik knik dan zoenen we ik kan niet meer stuk .

vanuit soraya
we zingen nog wat liedjes en nadat we foto's en hantekeningen hebben uitgedeeld stappen we weer in de limo en gaan we naar huis .
onderweg slaap ik bijna de hele weg een halfuur voordat we er zijn wordt ik wakker gemaakt iedereen was nog wakker ik wrijf in me ogen ik heb hoofdpijn en voel me duizelig . ne 5 minuten praten kijkt daan naar me neus ''soraya je heb een bloedneus ,, ik wil met mijn hand lanhgs me neus vegen maar rein pakt al een doekje en dipt het weg . dan zijn we eindelijk aangekomen bij het park iedereen stapt uit me neus bloed nog steeds als we in het helft van het pad zijn sta ik stil ik voel me licht worden in me hoofd ik begin te wankelen dan val ik achterover rein knielt gelijk naast me neer hij pakt mijn hand me ogen zakken dicht en dat wordt het zwart voor me ogen ik hoor rein nog roepen ''daan bel de ambulance floor en kiki ren naar soraya's ouders chrisje ren naar mam en pap ,, en dan valt alles weg ik kan niet bewegen ik kan niet kijken en ik kan niks horen .

vanuit rein
we stappen uit de limosine en lopen richting de tenten dan staat soraya stil ze wankeld wat en valt achterover ik kniel naast haar neer de oger zakken dicht ''daan bel de ambulance floor en kiki ren naar soraya's ouderschrisje ren naar mam en pap ,, roep ik en naa die worden beweegt soraya niet meer ik kijk naar haar en schud wat aan haar ''soraya soraya wordt wakker alsjeblieft blijf hier ,, niks helpt soraya ligt daar stil in het pad op de grond er is geen teken of wat van beweging of iets het lijkt net of ze slaapt ik hoor daan aan de telefoon ''jaah dat is het adress ,, dan hangt hij op ''ze komen eraan ze zijn er in 5 minuten ,, ik kijk hem aan ik moet huilen daan slaat zn arm om me heen ''maatje toch het komt wel goed er is vast een reden voor mischien was ze bang van de zenuwen ofzo iets of was de druk teveel ,, ik kijk hem aan en schud me hoofd ''ik hoop dat het maar zoiets is ,, dan komen onzeouders en de meiden aan rennen ''wat is er gebeurd ,, vraagt de moeder van soraya aan me ''ik weet niet we kwamen uit de limosine en hiero stopte ze met lopen toen wankelde ze nog wat en viel toen achterover en toen zakte der ogen dicht ,, der moeder kijkt me aan ik blijf op me knieen naast soraya zitten met haar hand vast dan komt de ambulance aanrijden ze leggen haar in de brancard ''er mag 1 iemand mee in de ambulance ,, zegt de ziekebroeder haar ouders bespreken dat ik mee mag en dat hun met de auto met zn allen erachteraan gaan dus ik stap in en hou soraya's hand de hele weg vast .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen