Foto bij 027- Ella

Mensjes, het spijt me dat er geen dagelijks hoofdstukje meer is! Maar volgende week beginnen de examens en ik ben er al mee bezig (degene die me kennen zullen nu wel grote ogen trekken). Ik heb een mini writer's block dus sorry vo de saaie stukjes maar ik probeer jullie iets te geven om te lezen. Hopelijk genieten jullie nog van mijn verhaal. Groetjes! xx

Als Harry binnenkomt, excuseer ik me tegenover Elouise en ren ik richting de deur. Ik spring letterlijk op Harry en geef hem een zoen op zijn wang. 'Hi Harry', lach ik als ik weer op de grond sta. 'Wow, you are happy to see me.' 'Yes, I don't know why but I love it to be with you.' 'I have the same, Ella. I missed you.' 'I missed you too. Come, Elouise waits for us.' Ik neem zijn hand en we gaan naar het tafeltje. 'Harry, this is Elouise. Elouise, Harry.' 'Hi, how are you?' Harry steekt zijn hand uit. 'I'm good... Thanks', aarzelt Elouise terwijl ze zijn hand schud. 'Sit down, Harry. Do you want to drink something?' 'Yes, a coffee.' 'Elouise?' 'For me a coffee too.' 'Three coffees!'roep ik naar de serveerster. Ze knikt en ik breng het gesprek op gang. 'Harry, Elouise isn't a directioner. But she knows who is who and she calls you the cutie with green eyes and curls.' 'Really?' Elouise kijkt naar haar handen en begint de blozen. 'Yes, she does.' 'Well, thanks.' 'You're welcome, I guess.' 'C'mon Elouise! Don't be shy. I don't know you like that.' 'Three coffees, here you are', de serveerster zet voor ons elk een kopje neer en gaat weer weg. 'So Elouise, what do you do for living?' 'Nothing. I still go to school.' 'So, you are smarter than Ella?' 'Harry!', ik sla op zijn arm en begin te lachen. Ook Elouise lacht. Harry daarintegen doet alsof hij zeer heeft. 'You hurt me', zegt hij ietsje kinderachtig. 'Sorry, can a hug make it better?' 'It's a start', en hij spreid zijn armen. Ik geef hem een knuffel en vraag of hij nog zeer heeft. 'A little bit....' Ik geef een zoen op zijn wang en kijk hem vragend aan. 'I'm better! You are a good doctor.' Elouise lacht al heel de tijd gedurende dit gebeuren. 'You two are so cute as best friends. I wonder how you and Liam are...' 'They are so cute. Serious, it's like the perfect couple. Liam has luck with a girl like Ella. She's his princess, for sure.' Ik glimlach als ik dit hoor. Elouise kijkt naar mij. 'I can't wait to meet him. And Harry, somewhere there is a girl for you. A girl like Ella. Your princess.' 'I hope.' 'I promise', zeg ik terwijl ik een arm rond Harry sla. We babbelen nog lang tot ik telefoon krijg. Ik laat Harry en Elouise achter en neem buiten op.
- Hi, with Ella.
~ Ella, I'll sleep at Nialls place tonight, okay?
- Yeah, okay. How is it?
~ He doesn't want to talk about you, so I don't know what's his problem.
- What did I do to him?
~ I seriously don't know. I miss you.
- I love you.
~ Bye.
- Bye.
Ik zucht en zet me op het bankje voor het raam. ik kijk naar mijn gsm en denk na. 'Ella?' Ik schrik. Ik kijk op en zie Harry. Hij zet zich naast me neer, maar zegt niets meer. 'Are you free tonight?' Hij denkt even na en kijkt me aan. 'If you need me, I'll always be there.' 'I need you.' 'Then I will be there tonight.' 'Thank you, Harry. You are the best friend I can imagine.' 'You're welcome Ella. I'm happy Im your best friend. Not everybody can say that they are friends with such an amazing girl.' 'You are too sweet for me.' 'I know', hij lacht,'your friend is a nice girl.' 'O my god! Elouise is waiting!' Ik spring recht en laat een lachende Harry achter.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen