Nu hoofdstuk 2! veel lees plezier.

Ik word wakker, al eerder dan dat de wekker is afgegaan. Ik zet mijn mobiel aan om te kijken wat het rooster vandaag is. Als mijn mobiel aan is zie ik dat ik een melding heb op twitter. OMFG Justin Bieber heeft me teruggetweet thank you x!! Ik controleer eventjes of het zijn echte account is en ja hoor hij is het gewoon echt. Waarom zou hij mij terug getweet hebben? En wat zie ik nu hij volgt me gewoon! Justin Bieber volgt mij! Ik whatsapp mijn beliebervriendinnetje Anouc.


Lieke: Justin Bieber volgt mij en heeft gereageerd om mijn tweet!!
Anouc: Oh my god dat kan niet hoe heb je dat voor elkaar gekregen????
Lieke: Gewoon ik tweette iets naar hem en nu volgt hij mij :D
Anouc: Jaloers Jaloersss


Ik sluit whatsapp af en denk bij mezelf waarom volgt Justin mij waarom?! Shitt! Ik kijk op de klok en het is al tien voor 8. Snel trek ik mijn kleren aan en race naar school. Net voordat de tweede bel gaat glip ik het lokaal in. Anouc komt naar mij toe en gilt JUSTIN BIEBER VOLGT LIEKE! Iedereen kijkt me aan en vraagt of dit waar is? Ik zeg ja... Niemand gelooft me. Anouc zegt kijk zelf maar in de pauze op je mobiel! Het is echt waar. Ik kan me gedachten niet bij de les houden ik denk er de hele tijd aan dat Justin Bieber me opeens volgt! In de pauze komt een stelletje meisjes naar me toe en zegt Justin Bieber volgt jouw gewoon, en ze gillen. Zo kwamen er meer groepjes. Ik werd er gek van. Bij de engelstoets heb ik me gedachten er wel bij want ik zal en moet een voldoende halen. In de tweede pauze komt Lisa naar me toe en ze is helemaal vrolijk omdat als Justin mij volgt het ook nog ooit kan gebeuren dat 1D haar volgt. Ze is helemaal door haar dolle heen. Ik denk echt zo Lisa dat gebeurd niet iedereen! Na de pauze hadden we opeens onverwachts vrij. Ik fietste naar huis. Toen ik thuis was ging ik op twitter. Zou Justin ook wat terug zeggen als ik hem wat in Privebericht stuur? Mmm,,,,, Of zou ik me dan ontvolgen omdat hij me dan irritant vind. Ik twijfel heel erg. Uiteindelijk besloot ik om toch gewoon in de chat hallo te gaan zeggen. Natuurlijk wel in het engels. Hij zou toch niet meteen reageren denk ik want hij heeft het zo druk met alles! Maar naar een paar minuutjes hoor ik pling! Het is twitter ik krijg een pb terug van Justin!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen