Foto bij #218 Woodstock and Pinkpop flavours

#no.3 Summer Edition! with inspiration :)







Reageer (4)

  • fruityelixer

    Liberacorpus: Haha dankje (flower) Nou eerst begin je met een base coat voor je nagels en dat laat je goed drogen. Vervolgens kies je twee leuke kleuren uit ( naar jouw smaak) en je lakt om en om een nagel in een kleur en laat dat drogen. Als je wilt kan je nog met een glitter nagellak het uiteinde van je nagel lakken maar zorg ervoor dat het een is met niet te veel glitters want dan zie je niks meer van de dromenvanger. ( de glitter hoeft niet als je dat niet wilt). Dan ga je met een klein penseeltje en zwarte nagellak een boogje maken zoals op de foto aan het begin ban je nagel en je tekent er nog een kleinere ring in en gaat driehoekjes daartussen schilderen. Uiteindelijk trek je drie lijntjes met zwart naar het bovenste punt. Laat steeds alles goed drogen dus trek steeds een streepje en wacht even als je met de zwart bezig bent... anders word het een grote chaos (herkenbaar xD). Laat alles drogen en trek dan met de zwart enkele streepjes zoals op de foto. Drogen, kies verschillende leuke kleurtjes uit en ga met een penseeltje (makkelijker dan het kwastje) stipjes maken. Niet te dik! Anders drogen ze niet. Als je wilt kan je na het drogen het afmaken met een top coat voor glim en stevigheid. Veel suc6!(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • fruityelixer

    Snuf: ja weet ik geweldig he? ben laatste vakantie naar Parijs gegaan en heb zo'n winkel met alleen maar macarons bezocht... heaven <3 heb ze ook zelf gemaakt met een mix van de action.. lol xD

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Die onderste foto zijn lekker heb er over gelezen en heb het recept voor verschillende komen uit Parijs:)

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    omg, wat mooi!
    en die inspiratiefoto's erbij ook. Dit is echt helemaal mijn smaak. Love it! <3
    HOE maak je die nail art???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen