Foto bij Chapter 1

Mijn eerste gedeelte van mijn verhaal, niet super spectaculair... Maar je moet ergens beginnen. Hoofdstuk 2 wordt al wat leuker dat kan ik je nu alvast zeggen. Dit is nog maar een begin!

Om 7 uur gaat de wekker. Hé wat heb ik toch een hekel aan school. Ik stap uit bed en ga ontbijten, daarna kleed ik me aan , poets ik me tanden en spuit ik wat Justin Bieber parfum op. Ik pak mijn fiets en ga naar school, onderweg luister ik naar m'n favoriete liedjes van Justin. Eenmaal op school loop ik naar het lokaal, in de pauze ga ik naar buiten, het is lekker weer dus waarom niet. Lisa komt bij me zitten, ze is echt helemaal fan van One Direction. Pffff wat kan ze daar lang over door zeuren zeg. Ik ben dan ook wel fan van Justin Bieber maar zolang en vaak als zij praat ik er echt niet over. Ik zeg tegen Lisa houdt nu is eens op over 1D ze word rood en zegt zachtjes oke. Ik kijk nog eens goed naar haar en vraag: Heb je highlights genomen? ze zegt: Jaa mooi he nu is mn haar een beetje blond getint, vond ik wel mooi inplaats van altijd dat saaie bruine haar. Ik vind het eigelijk helemaal nergens naar staan de plukken zijn veels te blond maar toch zeg ik dat ik het mooi vind.

Om 3 uur gaat de bel, ik pak m'n spullen snel in en fiets naar huis.Onderweg gooien jongens een blikje energy over me heen! Bah ik ben helemaal nat. Eenmaal thuis ga ik eerst lekker even douchen. Na het douchen ga ik achter de computer zitten en typ Justin Bieber in om de laatste nieuwtjes te bekijken. Laatst was hij al een keertje onwel geworden tijdens een concert. Hij had ook al een keer een jointje gerookt, en nu stond er dat hij met een fotograaf aan de stok was gegaan en een optreden in Portugal had afgezegd. Het gaat niet goed met hem dacht ik bij mezelf, niemand die echt voor hem zorgt. Eerder deze week was hij in Amsterdam geweest om te chillen. Hij zou in de VS wel helemaal niet met rust gelaten worden. Ik kan er ook niks aan doen. Ik pak mijn engelsboek en ga de woordjes van hoofdstuk 7 leren, want morgen hebben we een PW.

Mijn ouders riepen me om te eten, aan tafel was het stil want papa en mama hadden nog steeds geen nieuwe huurder gevonden voor het huis van onze overleden buurman die wij geërfd hadden. Na het eten ging ik GTST kijken me favo-serie mocht natuurlijk niet gemist worden. Na GTST liep ik naar boven om te gaan slapen. Ik was erg me dus ik ga vandaag een keertje optijd naar bed dacht ik bij mezelf. Ik tweette nog eventjes wat naar Justin Bieber.

Sweetdreams @justinbieber I love you and I always believe in you.

Zo nu was het tijd om te gaan slapen want het werd morgen weer een lange lange dag. :(

Reageer (1)

  • peepsrauhl

    je schrijft echt supermooi Sanne! Abo! :D
    xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen