Chapter two
Onder de enge zwarte hoed komen een paar bruine krullen vandaan. Even later zie ik ook mooie groene ogen. Om my god. Het is Harry. 'Hey dear, I need your help'. Waarom zou Harry Styles mijn hulp nodig hebben. MIJN HULP! Ik voel me best vereerd. Harry kijkt me vragend aan als ik begin te giechelen. Ik zeg op mijn beste engels dat ik een beetje zenuwachtig ben. ‘But, why do you need my help? Ik moet lang wachten op het antwoord. Heel lang want hij verteld het pas als hij me beter leert kennen. Damn, de tijd is veel te snel voorbij gegaan. Wat moet ik nu aan naar het concert? Ik leg Harry uit dat ik nog niks heb om aan te trekken naar het concert vanavond. ‘But dear, your bautiful who you are’. Ik voel me gevleid. Ik vraag aan Harry waarom hij mij nodig heeft. Eventjes komt het in me op dat hij geld nodig heeft, ik kwam tenslotte in het nieuws met mijn staatsloterij. Maar nee, hij zal zelf vast wel genoeg hebben. Ik krijg weer geen antwoord maar hij vraagt wel of ik vanavond met hem mee kom. 'Yes, of course I will' was mijn antwoord. Dus ik slaap bij Harry deze avond spannend!
Na de meet and greet ga ik met Harry mee naar huis. Het concert was geweldig! Lied na lied heb ik mee gezongen. Op mijn rode pumps lopen we over de steentjes richting de deur van de gehuurde villa. Arm in arm met Harry. Jaa hoor, daar heb je de paparazzi. Harry had me al gewaarschuwd. De band leden werden ge-intervieuwt en ik werd ook even ondervraagd. De paparazzi vroeg aan mij of ik Harry's nieuwe vriendin was. 'Nee' antwoordde ik. 'Laat me met rust'. En eenmaal binnen word ik rijkelijk bediend door allemaal mensen. Sommigen kijken vragend naar me, vast omdat ze mij niet kennen. Harry vraagt of ik even mee ga naar zijn kamer, eindelijk gaat hij me vertellen waarom hij mijn hulp nodig heeft.....
Reageer (1)
snel verder anneloes! Ben benieuwd!
1 decennium geleden