Hoofdstuk 13
Hey schatjeeess.
Sorry, lang geleden dat ik stukje heb geactiveerd....
Xxx
Die avond gingen we verder met filmen. We gingen met zijn vijven, Harry, Zayn, Maura, Geoff en ik, weer naar het strand en ik kleedde me weer om. Daarna werden mijn make-up en nagels gedaan. Deze keer zat ik heel lang bij Rick. Toen hij klaar was viel mijn mond open. Mijn haar zat zo goed! Hij pakte een spiegel, en liet me de achterkant goed zien. ‘Vind je het wat?’ vroeg Rick. ‘Oh, Rick! Het ziet er echt ge-wel-dig uit!’ riep ik uit. Ik omhelsde hem, en liep naar de anderen toe. Ik was de laatste en Geoff ging nog even met ons praten. ‘Oke, nu dus het strandfeest. Daisy wordt dronken en Zayn en Daisy, jullie zoenen. Eh, nog iets?’ dat laatste vroeg hij aan Maura. ‘Nou, alleen dat het allemaal gewoon professioneel is. Filmzoenen is vaak nogal vreemd, maar als iedereen gewoon professioneel doet, komt alles goed. Het is voor jullie de eerste filmzoen, of niet?’ Zayn en ik knikte. Ik kreeg een vreemd gevoel in mijn buik, ik was super zenuwachtig. Ik keek Zayn even aan, en hij knikte me bemoedigend toe. Ik glimlachte naar hem, en daarna gingen we allemaal naar onze plekken. We speelden een klein stukje hier, en daarna gingen we nog naar een ander strand. Dat trouwens hiernaast was. ‘Eeeen actie!’ hoorde ik Geoff roepen. Ik liep over het strand en keek verbaasd om me heen. Ik draaide wat rondjes. ´Harry?’ riep ik. ‘Harry?’ nu wat zachter. ‘Shit!’ Ik begon wat in mezelf te vloeken. Ik keek nog om me heen, en liep een stukje. Ik pakte mijn tasje, en zocht mijn mobiel. ‘Fuck, natuurlijk ben ik juist nu mijn mobiel vergeten,’ zei ik en ging maar op het zand zitten. Ik leunde met mijn hoofd op mijn knieën, en zo bleef ik een poosje zitten. ‘Daisy! Hier ben je! Sorry ik ben vergeten te zeggen dat het niet op dit strand is,’ hoorde ik opeens een bekende stem. Ik keek op en zag Harry. Hij hielp me omhoog en hij verontschuldigde zich weer. Ik lachte een beetje stom, ‘Het maakt niet uit. Maar waar is het dan?’ vroeg ik. ‘Hier naast,’ zei Harry. ‘Hier naast?’ vroeg ik. ‘Ja, daar kan je alleen met een bootje komen,’ zei hij weer, ‘Nou, zullen we dan maar gaan?’ Ik knikte en liep achter hem aan. Daar zag ik een roeibootje staan. ‘Roeiboot?’ vroeg ik verbaasd. ‘Ja, dit is een oude, van mijn opa. Hij woont hier in de buurt, 2 keer per jaar gaan we naar hem toe.’ ‘Aha, dus je kent het hier goed,’ zei ik. Hij knikte, ‘Ja, ik ben hier ook geboren. Toen ik 2 jaar was, wou mijn moeder weer naar Nederland, waar zij vandaan kwam. Mijn moeder ontmoette mijn vader op vakantie, zie je.’ ‘En je vader komt hier dus wel echt vandaan?’ vroeg ik, en hij knikte. Harry hielp me in het bootje, ging er goed voor zitten, en begon te roeien. Je kon merken dat hij het vaker deed, want heel veel moeite hoefde hij niet te doen. We gingen om de ´berg´ heen, en daar zag ik een groot kampvuur, en aardig wat mensen. Ook zag ik nog veel meer bootjes aan de kant liggen. Het duurde nog best wel lang om er te komen, 10 minuten ofzo. Harry hielp me weer uit het bootje, en daar stond ik dan. Ik liep verder het strand op samen met Harry. We liepen naar het kampvuur toe, en gingen zitten. Er kwam een jongen naar me toegelopen. Ik zag dat hij licht getint was, en ravenzwarte haren had. ´En wie hebben we hier?’ vroeg hij flirterig. Harry moest lachen en zei, ´Jongens, dit is Daisy,´ ´Hi,´ zei ik. ‘Zayn. Ik ben Zayn,’ zei de jongen. ‘Hey Zayn,’ zei ik lachend. ‘Wauw, ik ken al twee mensen!’ zei ik daarna. Zayn en Harry lachte. ‘Dat komt nog wel,’ zei Harry. We bleven een hele poos bij het kampvuur zitten. ‘Wil je wat drinken?’ vroeg Zayn. Hij was echt heel lief, al de hele tijd. ‘Ja graag,’ zei ik met een glimlach. Hij liep weg en kwam terug met een glas cola. ‘Je vindt het toch niet erg dat er rum in zit?’ vroeg hij. Ik moest lachen, ‘Nee hoor, geen probleem.’ Ik dronk het ene na het andere glas op. Zayn kwam met nog een glas aanlopen. ‘Dankje schatje, je bent zo lief,’ zei ik. Zayn glimlachte en ging weer naast me zitten. Ik dronk mijn glas op en we bleven nog even zitten. ‘Ga je mee een stukje lopen?’ fluisterde Zayn in mijn oor. Ik giechelde en stond op. Zayn pakte mijn hand vast en we begonnen te lopen. ‘Zo, ik was wel even aan rust toe,’ zei hij lachend. ‘Hihi, ja ik ook,’ zei ik. ‘Dus, hoelang ben je hier al?’ vroeg Zayn. ‘Eeeeh, weet ik niet. Misschien 2 dagen ofzo?’ giechelde ik. Ik voelde me zo fijn, zo vrij. ‘En jij?’ vroeg ik Zayn. ‘Ik ben hier nu een week. Ik kom hier elk jaar. Zoals de meesten hier.’ We kwamen bij grote stenen aan, en leunden er tegen aan. ‘Het is hier zo mooi,’ zei ik dromerig, ‘Ik zou hier voor altijd willen blijven.’ ‘Ja, ik ook,’ zei Zayn. Een stuk verderop zag ik het kampvuur. Ik keek naar Zayn. Hij was zo knap! We keken elkaar diep in de ogen. Zayn’s hoofd kwam dichterbij, hij sloot zijn ogen, en ook ik sloot mijn ogen. Toen raakten onze lippen elkaar. Zijn lippen waren zo zacht. Zijn tong tikte tegen mijn lippen, en ik opende mijn mond. Onze tongen raakten verstrikt in een vurig liefdesspel. Hij duwde me zacht op de grond, waardoor onze zoen werd onderbroken. Hij lag bovenop me, en ik keek in zijn prachtige bruine ogen. Zayn drukte zijn lippen weer op de mijne. ‘Daisy?’ fluisterde Zayn lachend. ‘Huh? Wat is er?’ vroeg ik.
Reageer (4)
awh, lief!
1 decennium geledenLove thiss! ^^
1 decennium geledenSuper snel verder honey! <3 Xox
zo'n leuk stukje
1 decennium geledencool
1 decennium geleden