Is het leuk?xKiki

-vanuit Daan-
Ik ben zachtjes aan het zingen. De rest is ook lekker aan het chillen. Achter mij hoor ik opeens muziek. "Huh? Dat is toch Mind is blown??" zegt Rein. "Ja inderdaad!" zeg Owen. Ik draai me om. 3 meisjes gaan zitten in de loungehoek. Er loopt een ober naar ze toe. De meiden glimlachen en zeggen iets tegen hem. Even later loopt de ober weer weg. Ik wacht niet lang en zeg "Hey, zijn jullie mainiacs ?" De meiden kijken alle drie verbaast om. Ik zie ze schrikken. Ik lach er om. Ook de andere jongens grinnikken een beetje. Ik kijk naar het meisje met lange blonde haren. Ze is best wel knap. "Uh ja dat zijn we en jullie zijn Mainstreet!" zegt het meisje. "Ow zijn we dat?" Zegt Nils. We moeten allemaal lachen. Owen, Rein Nils en Ik staan op en lopen naar de loungehoek. We gaan bij de meisjes zitten. Ondertussen is Mind Is Blown al weer afgelopen. Ik zit naast het blonde meisje. We stellen elkaar allemaal aan elkaar voor. Het blonde meisje heet Charlot. Ik zie dat Owen alleen maar oog voor het meisje met zwart krullent haar heeft. Ze heet Lara. Rein praat met het meisje met stijle bruine haar. Haar naam is Kiki. De meiden blijven hier ook 3 weken. Ze zijn net aangekomen, vertellen ze. De ober komt aan en zet 3 glazen met cola en ijsklontjes op tafel. Owen Nils Rein en ik bestellen ook wat. Als de ober weg is gaan we weer door met praten. Het is erg gezellig. Ze vertellen ook dat ze al een keer met zn drieen naar een concert van ons zijn geweest.

-vanuit Lara-
Ik kan het bijna niet geloven. Dit is echt een droom. Ik zit in Kreta naast Owen op de bank. Owen Gregory Playfair. Owen en Ik praten een tijdje. We wisselen nummers uit. We spreken met de andere jongens en Kiki en Charlot af dat we morgen met zijn alle naar het strand gaan. Word vast super. De tijd vliegt. Ik kijk op het scherm van mijn mobiel en zie dat het alweer kwart over 6 is. "Gaan we zo naar het restaurant iets eten?" vraagt Char terwijl ze mij en Kiki aankijkt. We knikken allebij. "Gaan jullie alweer weg?" Zegt Owen terwijl hij me zielig aankijkt. "Ja, maar we zien elkaar morgen allemaal weer toch?" zeg ik. De jongens knikken. We staan alle drie op en geven de jongens allemaal nog een knuffel. Owen houd me nog wat langer vast en fluistert in mijn oor "je bent lief". "Jij ook hihi" fluister ik terug. Ik loop weg met Lara en Charlot. Als we buiten het zicht van de jongens zijn beginnen we alle drie super hard te gillen. "OMFG IK HEB NET GEWOON MET DAAN GEPRAAT ENZO!" Roept Charlot. "JAA omg!" roep ik. "WAUW" zegt Kik hard. We lopen verder naar het restaurant.

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Ga je nog verder? xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen