1
x
-Vanuit Kiki-
Morgen is het eindelijk zover. Op vakantie met mijn 2 allerbeste vriendinnen. We dromen er al 7 maanden van. Om 8 uur 's morgens gaat het vliegtuig weg. Net heb ik alvast afscheid genomen van mijn ouders en mijn zusje. Ik lig in bed. Al snel val ik in slaap bij de gedachten dat ik morgen in Kreta ben.
TRINGGG!! de wekker gaat. Normaal gesproken ben ik altijd super chagrijnig op dit tijdstip maar nu ben ik vrolijk. Ik stap mijn bed uit en ga even snel douchen. Mijn ouders en zusje slapen nog. Over een half uur heb ik bij Charlot afgesproken. Haar moeder brengt ons naar het vliegveld en verder regelen we het zelf. Snel check ik mijn tas nog even. Ik doe nog even mijn nieuwste MainStreet hempje erin. Ja nu ben ik er helemaal klaar voor. Op naar Charlot.
Als ik bij het huis van Charlot aan kom bel ik aan. Al binnen een paar seconden gaat de deur open. Ik zie dat Lara er ook al is. "Hey schat" roept Char. Ook Lara begroet me blij. We geven elkaar allemaal een knuffel. Als Charlot haar moeder binnen komt lopen zegt ze: "hey meiden, hebben jullie er een beetje zin in?". "JAAA" roepen we alle drie blij. We doen onze spullen in de auto van de moeder van Charlot. We stappen allemaal in en rijden weg. Na een uur zijn we eindelijk bij Schiphol. Na een tijdje hebben we het eindelijk voor elkaar en zitten we in het goede vliegtuig.
-vanuit Rein-
Pff wat is het hier warm. Ik ben nu al 2 dagen hier in Kreta. Nils ligt lekker in de zon, Owen eet een ijsje en Daan zit zacht te zingen. Het is onze eerste vakantie met zijn vieren zonder ouders. De mainiacs weten niet dat we hier zijn. We hebben alleen getweet dat we in griekenland zitten. Ik kijk om me heen. Eigenlijk is het een best mooi resort. Ik zie veel kleine kindjes zwemmen in het zwembad. We zijn in deze 2 dagen al een paar keer herkent door kleine meisjes die met ons op de foto wilden.
-Vanuit Charlot-
He he, eindelijk zijn we er. Het is heerlijk weer. We checken even in en brengen onze spullen naar onze kamer. "Zullen we snel gaan zwemmen?" zegt Lara. "pff ja het is echt warm hier" zegt Kiki. Kiki knikt. We lopen naar het zwembad. Ik zet hardop muziek op. "when we kiss my mind is blooown" hoor ik uit mijn mobiel komen. We gaan zitten bij een lounge bank en een tafel. Er komt een man naar ons toe en vraagt: "Hi girls, Can I help you?". Het is iemand die hier werkt. We bestellen 3 cola's. De ober loopt weer weg. "Hey, zijn jullie mainias?" vraagt opeens een stem achter ons. Ik draai me om en kijk in de aller mooiste ogen die ik ook heb gezien.
Er zijn nog geen reacties.