Eindhovennn
'hoi is Roos der?' vraag ik aan der broertje als ik de woonkamer binnen kom. Hoi Fleur, 'Roos is boven met Jake' antwoordt hij. Ik kanhier zo boos om worden we hadden afgesproken bij station is ze der niet ga ik der ophalen is ze nog met Jake. ' Ik loop wel naar boven' zeg ik tegen roos haar broertje. Rooss roep ik en ik stap roos haar kamer binnen en natuurlijk zit ze daar te zoenen met Jake. Jake zegt boos: ' Fleur kan jij niet ff kloppen wat kom je nou weer doen' ik negeer hem en zeg tegen Roos: 'ik dacht dat wij bij het station afhadden gesproken en samen naar eindhoven zouden gaan Roos...' ohja Fleur ja Jake was net op bezoek ik was de tijd vergeten sorry gaan we morgen anders?' antwoord Roos. ' Rooos ' en ik krijg tranen in mijn ogen. 'Je wist toch dat ik morgen mijn oma voor het laatst levend kan zien en dat ik het verschrikkelijk vind omdat ze mij al 3 jaar niet meer herkent en zonder geest geleefd heeft... 'dat je dit vergeet je bent zoveel veranderd door hem' vuil kijk ik Jake aan. 'Roos Je bent echt een bestevriendin van niks.' huilend ren ik naar beneden langs Roos broertje op naar buiten ik pak mijn fiets en rij naar het parkje.
in het park kom ik tot rust snel bel ik Jill als ik huilend vraag of ze naar het park komt vraagt ze niet wat er aan de hand is ze belooft om meteen op de fiets te springen dat is nou mijn beste vriendin... Als Jill naast me komt zitten vertel ik haar alles. Jill en Roos waren eerst ook beste vriendinnen maar Jake is ook al tussen hun ingekomen dalijk heeft Roos niemand meer. Jill wil me opvrolijken ze zegt: Fleurtjee we gaan gewoon samen naar Eindhoven! zo kan Eindhoven voor jou nog wel doorgaan' echt ik hou van der samen rijden we naar het station
Er zijn nog geen reacties.