13.
vanuit rein
ik heb soraya nog niet verteld dat ik haar ga voorstellen aan de mainiacs .
maar ze gaat wel optreden .
dan is het tijd de mainiacs staan bij de poorten en worden naar binnen gelaten allemaal dringen ze voor een plekje in de zaal .
dan als de mainiacs binnen zijn gaat eerst menno ,onze manager , het podium op en praat nog wat over de dag indeling .
dan na een kwartier worden we opgeroepen soraya en de meiden gaan aan de zeikant van het podium zitten .
ik glimlach nog even naar soraya ze glimlacht terug ''sucses,, fluistert ze dan beginnen we eerst met stop the time .
bij het liedje verdiep ik helemaal in gedachten dit gaat helemaal over soraya .
dan als het liedje afgelopen is hebben we afgesproken dat soraya tussendoor mag menno brengt haar het podium op en verteld de mainiacs dat ze een liedje voor ze gaat zingen . ik loop naar het zeikant van het podium soraya zet de microfoon goed en gaat op de kruk zitten ze kijkt naar het publiek en slikt even zie ik nou maar hopen dat ze durft maar dan begint ze te zingen de jongens en ik zitten op een krukje achter haar wat meer naar de zeikant ik voel tranen komen het is zo mooi en dan kijk ik naar het publiek ze kijken niet eens naar ons maar aandachtig naar soraya nu voel ik me gewoon heel erg trots ik ben zo blij met haar ons kan niks meer gebeuren .
dan is soraya klaar de helft van het publiek veegt tranen weg ik zie soraya trots kijken dan loop ik naar haar toe en sla me arm om haar heen ik zie dat ze er niks van snapt ''mainiacs ik denk dat ik jullie moet voorstellen aan iemand dit is mijn vriendin soraya ,, zeg ik trots een paar mensen roepen boe die kunnen er nou eenmaal niet tegen maar meer dan de helft klapt het is super dan gaan we mind is blown zingen soraya mag delen mee zingen . dus zit ze dicht tege me aan .
als het liedje af is gaan we van het podium af en geven we nog handtekeningen ,tijden het uitdelen van handtekeningen en fotos maken komt er een meisje naar ons toe met een map ''wij hebben een watsapp groep en houden alle mega leuke dingen van mainstreet in dit boek dus willen jullie er een handtekening inzetten ,, vraagt het meisje dat loopt her nog een meisje onze kant op''bouchra ik zocht je,, zegt ze ondertussen schrijfen de jongens in het boek dan loopthet meisj naar mij en soraya ''jij hoort er ook in jij bent nu een maingirl ,, we vinden het allemaal een grappige naam dus nu is soraya een maingirl . '' heeii bouchra s het toch ?,, vraagt soraya dan ''uhh, jaah ,, zegt ze dan dan fluistert soraya wat in me oor ''heeii mogen ze met ons zo meet & greet houden '' vraagt ze dus ik vraag het aan de jongens iedereen lijkt het leuk dus zo is het nog een tijdje gezellig .
dan later lopen we de zaal in alle mainiacs staan te feesten dus gaan we ook ff feesten .
dan gaan we in de limo naar huis ''eey meiden ,, zegt ik dan iedereen kijkt me aan ''wat?,, vraagt floor dan ''de jongens blijven hier nog een week ,, zeg ik dan iedereen is heel opgewonden alleen soraya ligt tegen me aan als iedereen druk in gesprek is vraag ik soraya wat er is ''ben gewoon beetje misselijk ,, zegt ze ''voorderest niks anders ,, vraag ik een beetje bezorgt ''nee echt niks anders alleen beetje duizelig maar heb wel een beetje hoofdpijn komt vast door die zenuwen op het podium,, zegt ze nogal achterhoudend ik besluit maar niet verder te vragen .
vanuit soraya
in de limo lig ik lekker tegen rein aan ik ben een beetje misselijk en heb hoofdpijn ik heb rein net verteld dat het kwam door daarnet maar dat is natuurlijk niet zo ik ben al de hele dag misselijk en me hoofdpijn word steeds erger ik besluit het maar niemand te vertellen dat ik de laatste tijd zoveel misselijk ben , een bloedneus heb enzo dan gaan ze natuurlijk weer over bezorgt zijn .
we gaan morgen wel weer wat leuks doen hoop ik .
ik luister naar gesprekken en praat nog wat met rein en op de helft van ik in slaap .
na een uur word ik wakker geschud ''heeii soraay we zijn er bijna ,, word me zachtjes toegefluistert door rein dus ik doe rustig me ogen open en ga wat rechter op zitten de rest slaapt ook allemaal maar dat mag ook wel het is al 2 uur dus ik en rein zijn een soort van alleen dan geeft rein me een kus ''je was super goed vanmiddag ,, zegt hij lief ik moet blozen ''dankje ,, samen gaan we op twitter me hele tl zit vol met mainiacs die vragen stellen ''@mini_mainiac : en is @reinduif aardig ?,, twit ze ik reageer ''het is echt super hij is zo lief voor me ik ben zo blij dat ik samen ben met @reinduif xx soraya ,, er wordt op geantwoord ''@reinduif: @mini_mainiac @itsme:soraya ik ben ook super blij met jou en de kietel gevechten hoor soraay haha :p,, tweet hij ik begin te lachen en kijk hem hoofdschuddend aan ''@reinduif @itsme:soraya huh wat kietelgevechten ?,, ik lees het en antwoord gelijk ''@mini_mainiac @reinduif jaah rein vindt het nodig om me te kietelen als ik hem klein noem want dat mag niet van hem jammer genoeg ,, dan komt er weer een nieuw bericht binnen ''@itsme:soraya @reinduif hahaha gekken ,, zo twitteren we nog een tijdje verder met @mini_mainiac opegeven moment tweet rein wat ''@mini_maniac @itsme:soraya ik zou nooit bij der weg willen , er komt niks tussen ons geen afstand is te groot , ik en soraya komen overal uit en anders zal ik voor haar vechten tot ik haar terug heb ,, ik kijk hem aan ''meen, meen je dat? ,, hij knikt dan zoenen we dan knuffelen we nog een tijdje ''ik wil jou echt nooit en dan ook nooit meer kwijt ,, fluistert hij .
dan komen we aan bij het park dan stappen we uit als ik een paar stappen loop val ik rein knielt gelijk naast me neer ''soraay gaat het wat is er ? ,, vraagt hij ik leg me hand op me voorhoofd ''ik ben nogal misselijk en ik voel me slap ,, zeg ik dan tilt rein me op ik ga op zijn rug naar de tent ik voel me echt niet lekker als we dan ook in de tent zijn ga ik gelijk liggen met me handen onder me hoofd rein gaat naast me zitten na 5 minuten val ik in slaap .
vanuit rein
we stappen uit de limo .
een paar stappen verder valt soraya ineens ik voel schrik ik ben bang ik kniel gelijk naast haar neer ''soraay gaat het wat is er ?,, ze kijkt me aan en lecht haar hand op haar voorhoofd ''ik ben nogal misselijk en ik voel me slap ,, ergens geloof ik haar niet dat dat alles is .
ik neem haar op mijn rug mee naar de tent gelijk gaat ze liggen naar 5 minuten slaapt ze ik zit naast haar .
ik ben bang bang dat er wat is maar dat ze het niet wil vertellen .
ik heb het gevoel dat er wat met haar gaat gebeuren maar ik weet niet wat .
ik voel me zo hulpeloos zolang ze niks zegt kan ik niet helpen ook .
Er zijn nog geen reacties.