Sammy praatte met de meiden, tenminste, met alleen zij en Amber en Femke. Amber zei: 'ik vind Owen echt leuk, maar ik weet het niet, zal ik hem zoenen?' waarop Sammy zei; 'lieverd, dat komt nog wel, dat doet Owen wel, ik zie het aan zijn blik.' waarop Femke brutaal zei: 'HAHAH. Tuurlijk Samm, jij 'ziet' dat weer!' en ze lachtte met zn drieen.
Ondertussen waren de jongens van MS aan het repeteren. Daan kon zijn gedachten er niet bijhouden en had tegen de jongens gezegt dat hij zich niet lekker voelde. hij ging niet naar huis maar naar het ziekenhuis, hij mistte Joelle. toen hij bij de kamer van Joelle kwam, zei een arts tegen hem dat hij niet bij Joelle langs mocht. hij wist niet waarom. hij belde Sammy, en zei: 'Samm, kom snel met de andere meiden naar het ziekenhuis, ik mag niet bij Joelle en ze hebben alles bedekt met kranten dus ik kan ook niet zien wat er aan de hand is. ik maak me zorgen, en als jullie komen kunnen we het samen uitzoeken.' Sammy zei dat ze eraan komen. ondertussen belde Daan naar Owen. maar hij nam niet op. hij belde Nils, hij nam ook niet op. daarna was zijn laatste poging Rein, maar die nam ook niet op. hij zei in zijn hoofd 'shit'.
De meiden kwamen aan en tikte Daan op zijn schouder. 'weet je al iets?' zei Femke ongerust. 'nee' zei hij verdrietig terug. Amber was ondertussen naar Owen aan het bellen. owen nam op en zei droog 'hooi.' Amber zei; Owen, kom snel naar het ziekenhuis, er is iets met Joelle maar we weten niet wat. en neem de jongens mee.' en de jongens waren gelijk weg.
De zuster kwam naar buiten. en zei; 'sorry jongens, ze heeft iets in haar slaap gedaan waardoor er iets raars is gebeurt. haar hoofd bloedde als een gek. ze heeft zich denk ik gestoten.' Daan huilde bijna, maar hij hield zich groot. De jongens kwamen hijgend aan. Daan zei; jongens, Joelle moet nog blijven hier. er is iets vreemds gebeurt. Owen ging naast Amber staan, en hij werd rood. hij draaide zich om en kustte haar onverwachts, waardoor Nils de neiging had om hetzelfde te doen, dus hij deed dat. hij kustte Femke, Sammy keek naar Rein en bevloog hem. Daan stond in zijn uppie, hij voelde zich loner. de zuster deed de deur open, en Daan liep naar binnen en derest bleef staan zoenen. Joelle was wakker, en Daan zoende haar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen