Dankwoord
Lieve Abo's,
Echt heel erg bedankt voor alles. Voor de reacties, kudo's en bladwijzers. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik door schreef en dat ik het niet opgaf. Misschien dat jullie weten dat ik eerst nog 2 verhalen had, maar die had ik verwijderd. Maar door jullie steun en lieve berichtjes ben ik gewoon doorgegaan. Ik had een heel leuk idee voor een nieuw verhaal en ik was daar ook heel enthousiast over, maar ik schrok toen ik berichtjes kreeg dat het verhaal niet mocht stoppen. En het maakte me heel blij. Dus nogmaals, dankjewel, dankzij jullie heb ik voor de eerste keer een verhaal helemaal afgerond.
Maar de reacties hebben me ook heel veel geholpen. Ik schrijf namelijk al verhalen sinds ik heel klein ben. Maar zelfs toen al verwijderde ik ze al snel en begon ik steeds met nieuwe. Niemand wist eerst dat ik verhalen schreef, alleen mijn ouders en een vriendin die het allemaal maar nerdy vond. Toen op een nieuwe school leerde ik iemand kennen die ook verhalen bleek te schrijven. We zijn nu hele goede vriendinnen en dankzij haar heb ik Quizlet aangemaakt. Dus zonder haar, was dit verhaal er waarschijnlijk niet geweest. En was ik misschien wel nooit Directioner geworden..
Dus nog een speciale dank aan Robin, voor anderen misschien wel bekend als Fishgirl.
Dan heb ik nog een laatste vraagje,
Willen jullie (als je het leuk lijkt) een abo nemen op deel 2 van dit verhaal?
En me misschien promoten?
Kudo'en?
Echt heel erg bedankt jullie hebben me onzijs veel geholpen! xxxxx(H)
Reageer (1)
JIJ BEDANKT!!!!!! je hebt echt een geweldig verhaal geschreven. trouwens graag gedaan.
1 decennium geledenhou ook van jou(K)
1Doeix,
Fishgirl