Vanuit Owen
Ik, Daan en Nils gaan even uit de kamer om te kijken waar Rein blijft. Als we net onze kamer uit zijn komen er 3 meiden op ons afrennen. Er is een meisje bij en ik vind dr echt speciaal. Ze is echt heel aardig en kan goed met dr lachen. Dan zie ik dat er een meisje bij Rein is blijven staan. Ze zijn druk in gesprek. Ik kijk weer terug naar het meisje en vraag hoe ze heet. Ze zegt Jeanique. Ik vind het echt een mooie naam. Als ik weer even Rein's kant op kijk zie ik hem het meisje een knuffel geven. We besluiten om met de rest naar Rein en dat meisje te gaan staan en daar nog even te blijven staan. We stellen ons allemaal even voor en dan kijk ik weer naar jeanique. Ze is zo speciaal. Ik zie dat ze naar Rein en Cherise kijkt. Ik kijk ook even die kant op en zie dan dat Rein al de hele tijd naar Cherise kijkt. Ik begin te lachen en Priscilla & Jeanique ook. Een paar seconden later beginnen we allemaal te lachen. Daarna besluiten we om maar naar onze kamer te gaan.

vanuit alicia
Als we even met Rein praten komen Nils daan en Owen ook opeens tevoorschijn. Ik ren meteen naar nils toe. Hij lacht echt heel lief naar me. Dit is de eerste keer dat ik gewoon recht voor Nils sta. Ik ben een beetje verlegen en hij ook. Ik vraag of ik met hem op de foto mag en ook of ik een handtekening mag. Hij vraagt of ik een pen en papier heb en ik geef hem die. Hij scheurt het papiertje door twee en daarna schrijft hij op allebei de papiertjes wat. Op de ene staat de handtekening en op de andere staat z'n nummer. Ik kijk hem aan en hij knipoogt naar me. Ik begin te blozen en geef hem een knuffel. De knuffel lijkt wel uren te duren.

Vanuit Nils
Als we onze kamer uitlopen staat Rein daar met 4 meisjes te praten. Er is 1 meisje die me al gelijk opvalt. Als ze ons zien rennen ze meteen na ons toe. Behalve een meisje. Als het leukste meisje op me af komt rennen krijg ik meteen een lach op m'n gezicht. Ze is echt heel leuk. Ze vraagt of ze een handtekening mag en lacht dan heel lief na me. Ik vraag of ze een pen en papier voor me heeft want die heb ik niet bij me. Ik scheur het papier door midden en schrijf op de ene m'n nummer en op de andere m'n handtekening. Ze kijkt wat er op de papiertjes staat en lacht dan weer lief na me en geeft me een knuffel. Ik wil haar gewoon niet meer loslaten. Zou ik dr leuk vinden?


Vinden jullie m'n verhaal leuk?x

Reageer (1)

  • Josianne1998

    Jaaaaaaaaaaaaaa verder xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen