022|| 16+?
plies even lezen
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Zo alsjeblieft lief he
1 decennium geledenIk ben lief !!!
1 decennium geledenIk keek hem vol lust aan. "Ik weet gewoon wat je wil." Zei ik zwoel in zijn oren. Harry parkeerde de auto voor zijn huis, en we stapte uit. Hij deed de deur open, en duwde me er ruw tegen aan. "Jij bent de enige persoon die mij zo gek kan maken." Zei hij schor. Hij kuste me vol met passie en liefde. Hij pakte mij bij mijn komt, en ik sloeg mijn benen om zijn torso. Hij liep wankelend naar zijn kamer, en gooide me op zijn bed. Hij kwam boven op me liggen, en kuste mijn nek, en zoog. Een kleine kreun verliet mijn mond. Harry maakte met ongeduld mijn jurkje open, en gooide die naast zijn bed. Hij bekeek mijn lichaam goedkeurend. "Damn mbabe you're hot." Ik grinnikte, en hij deed met een slimme zet mijn BH uit. Hij begon mijn borsten te masseren. Met een handdige manier maakte ik zijn riem los. "Wacht." Zei hij. Hij trok zijn broek uit, en kwam weer boven op me liggen. Terwijl hij mij zoende, bracht hij zijn vingers in mijn slipje, en duwde twee vingers naar binnen. "Harry." Kreunde ik. Hij deed mijn slipje uit, en ik draaide ons om. Ik kuste naar onder, en beet een keer zachtjes op zijn tepel, kuste zijn torso, en kuste nog een keer boven zijn elastiek van zijn boxer. Harry kreunde bij Iedere aanraking. Ik ondeed hem van zijn boxer, die al heel strak begon te zitten. Ik nam zijn lid in mijn handen, en begon hem te trekken. Na een tijdje, begon ik hem te pijpen. Harry kreunde goedkeurend. Hij trok me weer omhoog, en we gingen zitten. Hij pakte een condoom uit zijn nachtkastje, en deed hem om. Zonder pardon duwde hij zijn lengte naar binnen en begonnen we te 'rijden'. Kreunen vulde de kamer. Na een tijdje werd ik mow, en draaide Harr me om, zodat ik op mijn rug lach. Ik sloeg mijn bennen om zijn middel, zodat hij dieper kon stoten. "Harder Hazz." Kreunde ik. Harry stoote harder, en kwam op zijn hoogtepunt. "Elisa." Kreunde hij door de kamer. Maar hij bleef door stoten. Niet veel later, holde ik mijn rug, en boorde ik mijn nagels in zijn houders. "Harry!" Riep ik toen ik klaar kwam. Een heerlijk warm gevoel over spoelde mij en ik ging weer liggen. Na een kwartier uitgeheijgd te hebben. Kuste ik hem op zijn kruin. "Ik nou van je." Zei Harry. "Ik ook van jou." Harry haalde zijn lid uit me, en gooide de condoom weg. Hij wilde weer in bed kruipen toen we de voordeur hoorde open gaan en flink wat gejoel. "Shit." Was het enige wat uit mijn mond kwam.