Thirtyseven
Zoey, Lauren en ik hadden besloten dat het tijd was voor ons om weer terug naar huis te gaan. Tom had nog altijd zijn arm om Zoey's schouders hangen en maakte samen met haar, Nathan en Siva erge gezellig terwijl we door de gangen richting de uitgang liepen. Jay en ik liepen achteraan en ik liet mijn ogen op de handen van Lauren en Max rusten, hun vingers inelkaar gevlochten terwijl ze onderling wat met elkaar prate. Jay legde zijn arm om mijn schouders wat me deed opkijken van het schattige beeld voor me, en mijn ogen naar Jay draaiden. Ik pakte zijn hand die over mijn schouder hing, vast en keek hem afwachtend aan. "Babe, are you alright now?" Vroeg hij voorzichtig. "Because it really hurted me to see you that upset, and i knew it was my fault. I should have asked so much from you in so little time and i-" Ik legde mijn hand tegen zijn mond en schudde zachtjes met mijn hoofd. "It's alright Jay, you didn't know." Zei ik. Hij zuchtte tegen mijn hand aan waarna ik mijn hand liet zakken, en trok me nog wat dichter tegen hem aan.
Na elk ons afscheid te hebben genomen van de jongens, zaten we nu met zijn 3tjes op de achterbank van een taxi. Lauren en Zoey zaten elk bij het raam waardoor ik in het midden plaats had moeten nemen. Na een 10minutjes gereden te hebben stopte de chauffeur bij het hotel waar Zoey voorlopig verbleef. "It was really wicked seeing you again Zo!" Zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf. "You know what.." Klonk de stem van Lauren naast me. "You should come over some time soon, we could have a girls night or something." Vervolgde ze haar zin. "Yeah that would be fun! You already got my number so just text me when and where and i'll be there!" Zei Zoey met een knipoog en stapte daarna uit. "Sure, will do! Was nice meeting you!" Riep Lauren haar nog na waarna de deur dichtsloeg en te chauffeur weer verder reed. "How come i didn't know you and Zoey swapped numbers, when did this happen?" Vroeg ik verbaasd aan Lauren. "When you went to get some 'air' and Jay came after you, that's when it happend. And why not she looks like she's fun to hang out with." Sprak Lauren en gaf me een duw tegen mijn schouder. Ik glimlachte van oor tot oor naar mijn best vriendin die probeerde een serieus gezicht op te zetten maar hier in vreselijk faalde.
Ik legde mijn hoofd op de schouder van Lauren en zuchtte luid, deze avond was zo goed begonnen maar had al snel een vreemde wending genomen, en deze wending was nog al vermoeiend. "Boo, you know you gotta tell Jay about you, right? I mean before the fans find out who you are." Vroeg Lauren me voorzichtig, omdat ze mijn gezicht niet kon zien en mijn humeur dus ook niet kon peilen. Ik richtte mezelf weer op en draaide me een kwarslag zodat ik nu met mijn achtehoofd tegen het raam aan leunde en naar mijn beste vriendin keek. "I know, i need to tell him really soon. The only problem is, i have no idea how i can tell him without breaking his heart." sprak ik gevolgd door een diepe zucht. "Wait a second, i think i know how you can tell him!" Zei Lauren plosteling waardoor ik overeind veerde en haar hoopvol aankeek. "Remember that song we wrote together a few weeks ago?" vroeg ze. "Start of something good?" Vroeg ik met een twijvel in mijn stem. " Yeah that one, what if we change the lyrics a bit and you sing it for him." Zei ze en keek me strak aan.
Eenmaal thuis was ik meteen naar mijn kamer gerend om mijn boekje er bij te pakken. Ik bladerde er door tot ik op de goede bladzijde was en de tekst nog een goed overlas. Lauren had gelijk, als we de tekst die we nu hadden hier en daar een beetje aanpasten was dit de perfecte manier om her Jay te 'vertellen'. Ik rende naar Laurens kamer waar ze languit op haar bed lag met haar mobiel te spelen. Ik plofte naast haar op haar bed en keek opzij, ik zag hoe ze met een grote glimlach naar het scherm keek en ik wist meteen al waarom ze zo gelukkig was, Max. "You're right Boo, this is the perfect way to tell him." Zei ik toen Lauren haar telefoon had weg gelegd en ik naar mijn boekje wees. Lauren knikte en keek me glunderend aan. "Now all i need to figure out is how i'm gonna do it.." Lauren pakte mijn hand en keek me aan. "We'll figure something out, i just know it." Zei ze lief en gaf me een kneepje in mijn hand. We waren allebei allang al blij dat we een manier hadden gevonde om het Jay te vertellen.
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik de laatste tijd niet meer zoveel schrijf, maar ik heb het gewoon zo enorm druk..
Maar daarom woren de hoofdstukjes ook iets langer dan in het begin.
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (3)
Tuurlijk begrijp ik het, is best wel normaal, Still love it!
1 decennium geledenAwwh maakt niet uit hoor!
1 decennium geledenMieeeh :]
Nee hoor, ik begrijp het! (; take your time!
1 decennium geledenLoveeee this storie! <3
Snel verduuur