Hoofdstuk 12!
Lachend kijk in naar Harry en Louis die Mayka allemaal vragen stellen over hoe schuren en tongen gaat. Mayka komt met een rood hoofd op me afgelopen en wijst naar de 2 jongens, ik kijk en zie dat ze proberen te schuren. Ik proest het uit van het lachen en loop dan naar de 2 toe en haal ze uit elkaar ,, kan je beter bij een meisje doen zit het er niet zo gay uit! Gier ik van het lachen, ze krijgen een rood hoofd maar als snel krijgt Louis een grijns op zijn gezicht en springt achter me om me vervolgens proberen te schuren. Ik spring naar voren en duw Harry weer tegen Louis aan en deze keer ben ik di met een rood hoofd terug loopt ,,dit word nog een wilde avond! Hikt Mayka, ik zucht hopeloos en kijk voor me uit en zie al snel dat Harry met een big smile op me af komt lopen. Beschermend sla ik mijn handen voor mijn kont en barst Harry in lachen uit ,,heey, ja wat!" Roep ik droog ,,nee, niks, maare Louis heb je geschuurd nu wil ik wel weten hoe je moet tongzoenen! Zegt hij eigenwijs ,,nou, Mayka veel plezier ik ben buiten! Zeg ik en loop de club uit. Langzaam komen er voetstappen dichterbij en gooit iemand zijn kleine armpjes om mijn middel heen ,,waar blijft die kus? Hoor ik een kleine hese stem ,, in mijn mond! Zeg ik lachend ,,of in mijn mond! Zegt Harry zacht ,,heb je gevoelens voor me?! Vraag ik verbaasd ,,nee, maar ik bedoel.. Tja, ik wil weten hoe het is ook al is het 1 klein kusje, en het liefst doe ik dat met z'n mooi meisje als jij. Maar toch heb ik geen gevoelens en als ik dat wel had weet ik niet eens hoe-' voordat Harry zijn zin kan afmaken druk ik een klein kusje op zijn lippen. Als ik zijn lipjes na een kleine seconde weer loslaat heb hij een grote grijns op zijn smoel ,,dankje! Zeg hij vrolijk en loopt terug naar de club. Ik zucht en ga op bet gras liggen en doe me ogen dicht die me langzaam mee naar dromenland voert.
owkee, ik dacht ik ga er iets heel geks' bij doen! Haha, sorry dat ik een lange tijd niet meer geschreven bad maar ik had ruzie met mijn beste vriendin haar gevergd toetsen leren huiswerk kamer opruimen, en ga zo maar door. Maar ik ga slapen doei
XOXO
Er zijn nog geen reacties.