Komt alles dan toch nog goed? 2
ik hoop dat jullie het leuk vinden
xxx
dit is de link naar mijn nieuwe storie
http://www.quizlet.nl/stories/110683/beste-vrienden-blijf-je-ft-mainstreet/
ik hoop dat jullie hem willen lezen
door de ogen van Daan:
ik zit rustig met owen te kletsen als me mobiel gaat ik neem op.
het gesprek
Daan: rood
Nils: blauw
heei, met Daan.
heei, met Nils kan je even naar het park komen?
ja hoor, maar waarom??
top, zie je zo wel
oke, ik kom er aan tot zo en ik hang op.
ik loop even naar het park, zeg ik tegen de andere en loop naar buiten. als ik bij het park aan kom zie ik dat Lisa naast Nils staat. daarom moest die dus weg boos trap ik tegen een steentje aan. maar ik loop toch door, ik wil weten waarom Lisa daar staat. heei zeg ik dan maar. heei, ik moet je wat vertellen iets wat ik veel eerder had moeten doen. ik laat jullie even alleen als er iets is roep je maar zegt Nils en hij loopt weg ik zie dat hij veder op op een bankje gaat zitten.
door de ogen van Lisa:
als het stil blijft zeg ik maar fijn dat je gekomen bent. waarom moest ik komen? vraagt Daan. ik heb een besluit genomen. zeg ik. je kiest natuurlijk voor r... jou vul ik aan. even kijkt Daan me vol ongeloof aan, maar dan begint Daan. Lieve lieve Lisa, wil je alsje alsjeblieft mijn meisje zijn? ja heel graag. dan drukt Daan zijn lippen op de mijne, percies op dat moment zie ik Rein in mijn ooghoeken. ik haal me lippen direct van die van Daan af en wijs naar Rein. hij heeft ons gezien. ik moet met hem praten, sorry ik ga. en ik ren weg achter Rein aan. ik ren zo snel mogelijk en na een een klein kwartiertje rennen zie ik Rein huilend tegen een muurtje aan zitten, ik loop rustig naar hem toe.
het gesprek:
Lisa: rood
Rein: blauw
heei, hoe gaat het?
wat denk je? ik heb net de liefde van me leven met me beste vriend zien zoenen weer!!
rein, rustig Nils belde me gister om te vragen of ik ook wou komen, en toen heb ik besloten het vandaag te vertellen. ik wist dat ik het moest doen hoe moeilijk het ook zou zijn
je kiest voor Daan he?
ja, sorry ik ben verliefd op Daan
het is niet erg jij kan er ook niets aan doen
ik ben blij dat je niet boos bent
maar beloof me 1 ding, we blijven altijd beste vrienden wat er ook gebeurd
ja natuurlijk altijd
en nou wegwezen Daan wacht op je
ja ja ja ik ga al kom je ook mee?
maar word Daan dan niet boos?
nee niet als we het hem uitleggen dat alles weer goed is kom
oke, ik ga mee
mooi zo!
ik sta op en geef hem nog een knuffel en loop daarna samen met Rein naar het huis van Nils, als jullie bij het huis aan komen druk je op de bel en doet Sharon open, heei jullie zijn er weer. ja kan je Daan even roepen? ja natuurlijk wacht even. Sharon loopt de kamer weer in en even later komt Daan de kamer uitgelopen. heei, is alles weer goed? ja, alles is weer goed en dat blijft ook zo.zegt Rein. ja, daar ben ik het helemaal mee eens zeg ik terwijl ik Rein een knuffel geef he en ik dan? jij krijgt een kusje en ik druk een kus op zijn wang. ik ben blij dat je niet boos bent je zal altijd me beste vriend blijven. zegt Daan. ik hoop dat jij het langer uithoud met Lisa dan ik. hahaha vast wel.antwoord Daan. he komen jullie nog naar binnen vraagt Nils, die intussen ook naar buiten is gekomen. ja kom laten we naar binnen gaan.
door de ogen van rein:
als we weer gezellig in de kamer zitten, zit Lisa bij Daan, Yasmine bij Nils, Anne bij Owen alleen ik en Sharon zitten alleen, ik zie der naar me kijken en voel me hart kloppen ik ben verliefd. en ja ik ben ook nog op Lisa maar ik ben ook op Sharon. Sharon kan ik je even onder vier ogen spreken. ja hoor antwoord ze en we lopen naar de gang. wat is er? ik moet je iets vertellen. ik ben verliefd op je. het droomantwoord krijg ik terug ik ook op jou! lieve Sharon wil je mijn meisje zijn? jaa heel graag. ik druk me lippen op die van haar. maar je moet wel 1 ding weten. ik ben nog niet 100% over Lisa heen ik hoop dat je me snap. ja ik snap je want je moet weten het zelfde heb ik bij Daan. ik snap je, kom we gaan weer naar binnen. heei hebben jullie nu iets?? vraagt Lisa als ik de deur open doe. ja ik en Sharon hebben iets. gefeliciteerd sgat. als iedereen weer rustig zit ben ik blij ik ben met Sharon, ze begrijpt me misschien is het wel beter zo.
Reageer (2)
Verder jij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1 decennium geledenleukleuk
1 decennium geleden