Foto bij De benen genomen.

Voor de schrijverswedstrijd.
Opdracht 1.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Krullebol

    Wow.
    Ik zei je net al op msn, waarom schrijf jij verhalen waar ik gewoon geen reacte op weet. Behalve hooguit een Wow. Maar dat wil je vast niet horen. Dat is zo.. standaard.
    Nou, dan ga ik maar zelf een verhaaltje terug vertellen wat ik nu dus al aan het doen ben.
    Kind, jij betekent zo veel voor me he?
    Echt heel veel.
    Als ik het niet meer zie zitten, alleen nog maar slapen wil, maak jij me weer blij.
    Of juist niet, als jij niet blij bent ben ik ook niet blij.
    En dan over je verhaal. Jij wilt altijd mijn verhalen lezen, want je vind ze zo goed. En ik ben weer begonne met (her) schrijven , speciaal voor jou. Jij bent ook bijna de enige die het leest.
    En ik lees zelf nauwelijks. Lees dus ook niet veel van jou.
    Maar nu lees ik dit, en jij schrijft gewoon nog veel mooier dan ik.
    Het is totaal anders ja, maar wel mooier.
    En dit zeg ik niet omdat ik altijd dingen van andere mooier vind, maar écht omdat ik het zo mooi vind dat ik er geen reactie op weet hoewel dit stiekem toch wel een aardig lange reactie word.
    Ik wilde misschien schrijfster worden, eventjes. Nu wil ik het niet meer.
    Jij wilt het wel, jij gaat er voor. En je schrijft zo mooi, dat moet wel lukken.
    Ik steun je !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen