Foto bij De waarheid...

Wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren?
Of wat zouden jullie graag willen :)

'Kom op, laat ons wat tv kijken...' Stelt Kiara voor. 'Dat zal je even afleiden.'
Ik knik, het is me allemaal een beetje teveel.
Ik mis Louis elke dag maar nu ik zwanger ben lijkt het mij zo "goedkoop" om hem te gaan zoeken.
Alsof ik hem daarvoor niet wou zoeken...

'We onderbreken deze uitzending voor een opsporingsbericht. Wie dit meisje heeft gezien of haar denkt te kennen wordt vriendelijk verzocht iets te laten weten op onderstaand nummer. Ook een tweet naar de leden van One direction wordt als optie aangereikt. Deze persoon heeft niets misdaan maar wordt enkel door de band gezocht.'

Snel zet Kiara de tv weer af.
'Layla! Dat ben jij.'
Volgens mij zie ik lijkbleek, ook ik heb de gelijkenis gezien. Het moet toeval zijn.
'Het zal wel gewoon iemand zijn die op mij leek.' Zeg ik zacht.
'Waarom zouden ze haar, of jou, zoeken?' Vraagt Kiara terwijl ze op haar gsm bezig is.
Vanuit het niets vraagt ze plots: 'Zou jij Louis herkennen als ik je een foto toon?'
'Ja natuurlijk.' Zeg ik en voel hoe het bloed naar mijn wangen stijgt als ik aan hem denk.
'Is dit Louis?' Verveeld kijk ik naar Kiara's gsm tot plots....
'Kiara! Hoe heb je hem gevonden?'
Ze wordt lijkbleek. 'Layla, jij bent zwanger van Louis van One Direction.'
Ik kijk haar niet begrijpend aan.
Wat zegt ze nu? Van iemand beroemd?
Opnieuw neem ik haar gsm en kijk recht in het gezicht van Louis, mijn Louis die blijkbaar bekend is bij duizenden meisjes en niet bij mij...

'Je moet naar hem toe.' Zegt Kiara als ze wat gekalmeerd is.
'No way! Nu ik weet wie hij is kan ik het zeker niet. Stel je voor. Oh hey, ken je mij nog, je one-night-stand, ja ik ben zwanger van jou.'
Kiara grijpt mijn gezicht met beide handen beet. 'Het feit dat hij jou zoekt wil zeggen dat hij je niet zomaar als een one-night-stand ziet.'
'Tenzij ik goed was.' Zucht ik.
Kiara zucht en staat op.
'Kiara ik doe het niet. Einde discussie.'
Vreemd, ze gaat zelfs niet in discussie. Blijkbaaar vind ze het zelf ook maar raar en besluit erover op te houden.
We zetten de tv terug aan en kijken een film. Daarna haast Kiara zich terug naar huis.

Reageer (2)

  • Glimlach

    Tenzij ik goed was

    Hahahaha je schrijft zo grappig ik lig echt dubbel!

    1 decennium geleden
  • Hood

    Ik heb een vermoeden dat Kiara niet echt gaat luisteren, wat maar goed is! Louis heeft het recht om zijn kind te kennen, ook al was het een one night standje (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen