Foto bij *001*

The End..

*I hate it when a guy doesn't get the door* De telefoon van Isabel gaat over, ze kijkt geschrokken op van haar huiswerk. "Wie the hell belt mij nou zo laat op de avond?" denkt ze bij haar zelf. Ze neemt op: "Hallo met Isabel?" Aan de andere kant hoort ze een schorre stem gespannen iets tegen zichzelf mompelen waarna hij zegt: "Ja goedenavond avond, het spijt me dat ik zo laat nog bel. Maar u spreekt met Jack de Jager is dit Isabel van der Linde?" "Ja" "Klopt het dat u moeder Janet van der Linde is" Isabel schiet een beetje in de stress maar krijgt er toch nog ja uit, waarop de man vervolgens begint te praten. "Het spijt me dit te moeten zeggen, maar er is zojuist een bom ontploft in de school van Janet. Helaas heeft zij, en bijna alle andere aanwezige in het gebouw, dit niet overleefd. Is er iemand waarbij je terecht kan met dit verschrikkelijke nieuws. Ik heb namelijk te horen gekregen dat je nog maar 15 bent dus er moet iemand zorg over je nemen. Is er een vader in het spel? Maar Isabel luistert al niet meer ze laat van schrik haar telefoon vallen en hoort nog vaag Jack vragen of het wel gaat. Ze valt neer op haar knieën drukt haar telefoon uit en barst in huilen uit. Haar moeder, dood.. Dat kan toch niet.. En welke gek plaatst er nou een bom in een musical school, er kunnen zich daar tientallen kinderen bevinden en andere mensen.

Even later schrikt ze wakker een een lichte slaap als de deurbel gaat. Ze loopt langzaam naar beneden. Ze kijkt in de hal voor de voordeur nog even in de spiegel, haar makeup zit tot op de kin, haar helemaal in de war en ze ziet er uit alsof ze een zombie heeft gezien. Ze kijkt door het glas van de voordeur, er staat een best wel lange blonde man voor de deur, die zoekend om zich heen kijkt. Zachtjes opent ze deur en hij kijk verrast op. Hij zegt langzaam "Hallo, ik ben Jack de Jager, ik heb het adres gevonden dus ik dacht ik kom even langs, kijken hoe het gaat. Aangezien je zomaar opeens de telefoon ophing eerder deze avond." Isabel zegt niks, ze opent de deur en gebaart dat hij binnen mag komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen