Everything is still the same
xxxx
door de ogen van Frederique:
ik loop samen met Sharon, Anne-Sophie en Yasmine door Amsterdam, het is vrijdagmiddag na school en om te vieren dat we vakantie hebben gaan we de stad in. kom we gaan hier naar binnen, en we worden door Yasmine de only ingetrokken. is deze leuk? vraag ik voorzichtig. jaa die moet je nemen roept Sharon. hahaha niet zo hard gek, zegt Anne-sophie terwijl ze der een beuk geeft. lachend rekenen we af en lopen naar buiten. Daar bots ik tegen iemand aan, he, kan je niet uitkijken? roept de jongen boos. sor... Nils? heej sgat, en hij geeft me een knuffel. Raisa wat heb ik jullie gemist, je wilt niet weten hoeveel wij jou hebben gemist. ik zie mijn vriendinnen vragend kijken. haha ik zat vroeger bij Nils en Raisa in de klas op de basisschool. Echt? ja ze zat bij mij in de klas. antwoord Nils lachend. Fre wij moeten gaan, sorry. is niet erg sgatjes vinden jullie het erg als ik nog even blijf? nee joh natuurlijk niet ga lekker met Nils kletsen, maar op een voorwaarden dat wij nu vriendinnen overleg hebben? zegt Yasmine. oke, wacht even ik ben zo terug. zeg ik tegen Nils en Raisa. en ik loop achter me vriendinnen aan een steegje in.
het gesprek.
Frederique: paars, Sharon: blauw, Yasmine: rood, Anne-sophie: groen
waarom heb je nooit vertelt dat je bij Nils op school zat?
net alsof dat zo belangrijk is ik zag hem nooit meer
sgat, je bent verliefd op hem. je vind hem leuk
maar... jullie willen naar Mainstreet he? probeer ik er onder uit te komen.
jaa, ik wil Daan zien!!
Rein is veel leuker!!
sgat, kan je regelen dat ik Owen ontmoet?
ik zal kijken wat ik kan regelen, maar ik ga nu doei lieverds spreek jullie morgen weer en ik loop terug naar Nils en Raisa.
door de ogen van NIls:
ik moet gaan, sorry geef je mijn nummer wel aan Fre? vraagt Raisa. ja natuurlijk tot snel ik geef der nog snel een knuffel en ga dan tegen een muurtje staan wachten al snel komt ze er aan het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien, waarom ben ik nou zo bang dat ik niets durf te zeggen. heej zullen we naar het park gaan? vraagt Frederique. ja goed idee, kom laten we gaan. even later komen we aan en gaan we gezellig op een bankje zitten.
het gesprek:
Frederique: rood
Nils: blauw
dit is echt een bizare dag, zo loop je rustig met Raisa door de stad en even later zit je met je beste vriendin die je al bijna 2 jaar niet mee hebt gezien in het park op een bankje
ja klopt, dit is echt een bizare dag maar wel een hele leuke.
maar even een vraagje, zijn jij en je vriendinnen mainiacs?
ja, hoezo?
ze keken zo net zo van is dat Nils? en ik dacht ja dan zou jij ook wel een mainiac zijn. maar wie vind je het leukst van Mainstreet eigenlijk?
hahaha, ja dat wil je wel weten he.
je gaat het niet vertellen he? nou dan begin ik maar ik ben verliefd op het mooiste meisje van de hele wereld, en ze zit hier voor me maar vind vast al een andere boy leuker..
nee, ik ben al jaren verliefd op je.
ik ook op jou. en ik druk mijn lippen op die van haar.
wil je mijn meisje zijn?
JAA!! heel graag zelfs
kom je morgen naar mij dan kan je gelijk Daan, Rein en Owen leren kennen.?
sorry, maar ik zou al met Sharon, Yasmine en Anne- sophie afspreken.
maar dan neem je hun toch mee? vinden ze vast leuk. en ik druk nog een kus op der voorhoofd.
ja dat is wel een goed idee. hoelaat moeten we bij jou zijn?
gezellig, de jongens komen rond half 2 dus als jullie er rond die tijd zijn is dat goed
oke, dan zie ik je morgen tot morgen schat. ik geef hem nog een kus en loop dan naar me fiets en fiets naar huis.
door de ogen van Frederique:
als ik thuis kom start ik meteen whatsapp op en open de groep van mij, Sharon, Yasmine en Anne-sophie.
Frederique: heei schatjes
Yasmine: heei lieverd
Sharon: sgat, hoe was het?
Anne-Sophie: heei sgat
Frederique: het was super leuk!
Sharon: mooi zo! heb je kaartjes? ga ik mijn man ontmoeten?
Yasmine: en......
Frederique: nee, ik heb geen kaartjes maar wel iets anders....
Anne-sophie: wat?? TELL ME PLEASE
Frederique: Nils heeft ons uitgenodigd om morgen te komen, Daan Rein en Owen komen ook!
Sharon: OMG natuurlijk willen we dat moeten we gewoon 1 uur bij jou zijn??
Frederique: ja, dat fietsen we samen naar Nils.
Anne-sophie: maar hoe zit het nou tussen jou en NIls?
Frederique: we hebben gezoent
Yasmine: dus... jullie hebben???
Frederique: JAAAA!!!!!
Sharon: OMG je heet nu Frederique käller.
Frederique: hihi ja sorry sweeties ik moet eten zie jullie morgen hou van jullie <3
als ik whatsapp af wil sluiten zie ik dat ik een nieuw bericht heb van een onbekend nummer.
als ik hem open zie ik al dat het van Nils is.
heei lieverd,
ik heb intussen een nieuw nummer inverband met Mainstreet,
hopelijk heb jij nog wel het zelfde nummer
anders schrijf ik dit voor niets :p
je betekend al jaren veel voor me maar vanaf vanmiddag beteken je meer voor me dan ooit
je bent MIJN meisje, en ik zal er altijd voor je zijn.
i love you
kijk even op twitter heb wat gestuurd enzo voor morgen
xxxx
je boy Nils.
ahw, wat hou ik van deze jongen ik antwoord snel
heei Nils,
jij zit dus in Mainstreet
xxx
en druk op versturen. ik krijg meteen terug
jij bent geen Frederique he?
ik antwoord:
ik ben het meisje van Nils :p x
dan open ik twitter. 264 nieuwe vermeldigen 101 nieuwe volgers. 3 nieuwe priveberichten. wow denk ik, een kijken bij Nils denk ik dan maar als ik zie dat veel vermeldingen van mainiacs komen. als ik op het profiel van Nils kom zie ik de tweet.
vandaag bizare dag, maar was wel mooi <3 ik wil reageren maar zie dan een andere tweet.
morgen is er weer een twitcam! met @tweetmainstreet @xxxfrederique @Sharonisdenaam @yasminehero @anneensophie. heb groot nieuws voor jullie dus zeker kijken! x
ik stuur snel ook een tweet
' tot dag gehad met me sgatjes @sharonisdenaam @anneensophie en @yasminehero' morgen naar @NilsKaller' nu lekker eten!
en ik sluit twitter af, morgen word een leuke dag. en wat hou ik van Nils ik weet nu al watr het nieuws is dat ben ik. en hoe zullen daan, Rein en Owen reageren.
Reageer (2)
super leukkkk(:
1 decennium geledenSUPER LEUK!<3
1 decennium geleden