Foto bij 067

Jelisa prov.

Ik zat op de bank tv tekijken, Ik typte voor de 100ste keer nog een keer langs alle zenders toen ik om me heen keek, Het was officieel ik verveelde me.. Ik liep naar de keuken om tekijken of er nog wat eten was, Alles was op.. ik liep naar de kast en pakte mijn portemonnee, Ik keek even of ik nog wat geld had.. Toen liep ik naar buiten op weg naar de super markt.. Aan gekomen pakte ik een karretje en liep ik dood saai de zelfde roete toen ik bij de bak spullen aan kwam bleef ik even staan, Opeens wist ik dat ik ging doen.. Ik pakte een 2 pak 'koekjes maak deeg' wat glazuur en marsepein en liep door de winkel rond toen ik tegen iemand aan knalde, Het was een oude klas genoot die ook in london woont. "Oh sorry" zei ik en liep zo snel als ik kon door.. Thuis aan gekomen gooide ik de spullen om de bank en plofte neer, "Waarom heb ik ookal weer zo veel gekocht?" vroeg ik me eigen af.. ik pakte de deeg en andere spullen en liep naar de keuken en begon te bakken.. "oke waar verstopt harry al die spullen" riep ik terwel ik een spatel aan het zoeken was.. Toen ik de deur open horde gaan, ik rende de keuken uit en zag dat taylor haar jas ophing . "oke tay waar leg harry in hemels naam de bak spullen?!" taylor keek me verwarrend aan en liep naar de keuken, ze keek me aan liep naar het kasje links en deed hem open. Ze knikte en liep naar der kamer. Toen taylor de trap op was keek ik in het kasje.. "Oh.. DANKJE" schreeuwde ik door het huis.. Ik pakte snel al de spullen en begon te bakken.. ik moest klaar zijn voordat melayn thuis kwam en aan het eten ging beginnen.. toen ik net de koekje in de oven deed kwam taylor beneden.. "is het gelukt?" vroeg ze me.. Terwel ze de tas met boodschappen uit pakte, Ik knikte en deed het aan recht af. "Uhm taylor? Wil je me drekt helpen met versieren?" taylor keek me aan en knikte ja.. Toen liep ze terug naar de woonkamer plofte op de bank en zette de tv weer aan..

Reageer (1)

  • AgentNialler

    aaaaaahhh!!! ik helemaal happy dit aan het lezen en ff Serieus? Ik pakte een 2 pak 'koekjes maak deeg' wat glazuur en marsepein en liep door de winkel rond toen ik tegen iemand aan knalde, Het was een oude klas genoot die ook in london woont. ahahahahahahahahha!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen