[ PART 1 ] [Best Friends Or Fake Friends]

-gedachten van Rixt.

Links, rechts, rechtdoor, ik ren zo hard als ik kan weg. Hij blijft achter me aan rennen, een zwarte schim. Opeens staat de schim voor mij. Hij pakt me beet bij mijn keel.
Ik schrik wakker. Gelukkig het was maar een droom. Ik stap uit bed en loop naar mijn wastafel, ik hou een beker onder de kraan en neem een paar slokken water. Als ik omhoog kijk zie ik iets in de spiegel. Het staat achter me en kijkt me boos aan. Ik draai me om. Er staat niks. Wat was dat? Waarom keek het zo boos? Ik doe het licht aan en ga weer in bed liggen. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het al 7 uur is. Ik stap uit bed en doe me kleren aan. Ik open de gordijnen en doe het licht uit. Ik heb echt geen zin in school hè. Nog 5 dagen en dan een weekje vakantie, ik ben daar echt aan toe. Ik zucht en loop naar de spiegel. Ik stijl mijn haren en doe een laagje makeup op. Ik pak mijn tas in en stop mijn iphone in het voorste vakje. Ik loop naar beneden en pak een broodje, ik gooi een pakje drinken in mijn tas en ren nog even naar boven om mijn tanden te poetsen. Ik ren weer naar beneden en stap in mijn uggs en doe snel mijn jas aan. Ik loop rustig naar school.

-uit school-
Ik gooi mijn tas in de hal en hang mijn jas op. Ik loop naar de woonkamer en plof op de bank. School was vandaag weer eens saai zoals altijd. Ik pak mijn mobiel en zie dat mainstreet een m&g weg geeft! Ik moet die winnen, en dan neem ik Mirthe mee! Ik citeer de tweet van mainstreet en zet erbij "@mirthevdgraaf die gaan we winnen hè! We zijn de grooootste mainiacs op de wereld (:"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen