Foto bij •OO4 Liz

2 maanden later

Liz

Het stelletje voor me in de rij staat besluiteloos naar de prijzen te kijken. Ik slaak een diepe zucht, in de hoop dat ze het horen en opschieten. Ondertussen check ik mijn outfit voor de 600ste keer. Ik hoop dat de jongens het leuk vinden. Zenuwachtig pluk ik aan mijn vestje. Ik sta nog op schiphol en ik ben nu al zenuwachtig. Eindelijk ben ik aan de beurt. Ik bestel een caffè mocha en wacht tot hij klaar is. Gelukkig spellen ze mijn naam wel altijd goed bij de Starbucks. Ik loop terug naar het bankje waar mijn moeder en Rayven zitten. Ik plof naast Rayven neer. "Weet je zeker dat je niets hoefde?" vraag ik nog maar eens. Ze schud haar hoofd. Ik kijk over haar schouder mee op haar iPhone. Ze scrolt verder over haar twitterpagina. Ze stopt bij een tweet van Liam.

Going to bed early today, gonna be a long day tomorrow; meeting the models for the 'I would'-video #excited

Glimlachend kijken we elkaar aan.

"Nou dames, we kunnen het vliegtuig in!" Mijn moeder staat al naast het bankje. Ik raap mijn rugzak op van de grond en gooi hem over mijn schouder. Ik steek mijn arm door die van Rayven en giechelend lopen we achter mijn moeder het vliegtuig in; op weg naar het grootste avontuur van ons leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen